Kahvilalaatuista kahvia työpaikallesi: Eden Springs lanseeraa kahviautomaatin pohjoismaisille kahvin ystäville

Report this content

Euroopan johtava yritysten juomaratkaisujen palveluntarjoaja, Eden Springs, toimii yhteistyössä kahviautomaattiasiantuntija Animon kanssa tuodakseen kahvilalaatuisen kahvin pohjoismaisiin toimistoihin.

Eden Springsin tarjoama Animo Optifresh –kahviautomaatti tuo korkealaatuisen kahvilan kattavan juomavalikoiman Pohjolan toimistoille. Automaatti tarjoaa jopa 12 maukasta juomavaihtoehtoa perinteisestä suodatinkahvista espressoon, cappuccinoon ja latte macchiatoon, tuoreista pavuista tai valmiiksi jauhetusta kahvista valmistettuna.

Ympäristöarvot huomioivissa Animo-kahviautomaateissa on eristetty kuumavesisäiliö ehkäisemässä lämmönhukkaa, sekä älykäs energiansäästötila, joka aktivoituu automaattisesti, kun laite ei ole käytössä. Automaatin ruostumattomasta teräksestä valmistettu suodatin korvaa suodatinpaperin, ja sisäänrakennettu automaattinen puhdistustoiminto vähentää huoltoaikaa ja -kustannuksia.

Veit Seemann, Managing Director Eden Springs Scandinavia, toteaa: “Me Eden Springsillä pyrimme palvelun erinomaiseen laatuun sekä tuomaan asiakkaillemme tuotevalikoiman, joka on linjassa kahvin maun ja käytettävyyden korkeimpien laatustandardien kanssa. Uusi Animo-kahviautomaattien linja on suunniteltu erityisesti toimistoille, joiden päivittäinen kahvintarve on noin 100-200 kuppia. Olemme tyytyväisiä pystyessämme tarjoamaan asiakkaillemme ympäristöystävällisen, tyylikkään ja luotettavan automaatin, joka valmistaa erinomaisen makuista kahvia.

Taataksemme kahvin kahvilalaadun työntekijöille ja asiakkaille, Edenin asiakkaat voivat valita Animo-automaattinsa kahvin Robert Paulig Roastery, Merrild, Gevalia, Arvid Nordquist ja Segafredo-premiumkahvibrändien joukosta.

Uusi Animo Optifresh –kahviautomaattilinja on nyt saatavilla Eden Springsin kautta Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa, ja se tullaan lanseeraamaan muualla Euroopassa vuoden 2015 aikana. Eden Springsin toimitusjohtaja Raanan Zilberman lisää: ”Eden Springs on sitoutunut palvelemaan asiakkaidensa toimistojen vesi- ja kahvitarpeita. Nämä tarpeet tulevat olemaan huomion keskipisteessä kaikissa tulevissa tuotelanseerauksissamme sekä muussa toiminnassa hienojen tuotteiden, kuten Animo Optifreshin avulla.

Lue lisää Eden Springsistä: www.edensprings.com

Lisätietoja antaa Tommi Ylitalo, Sales Manager, puh. +358 44 735 8537.

Eden Springs International

Eden Springs on Euroopan johtava yritysten vesi- ja kahviratkaisujen palveluntarjoaja. Eden Springs tarjoaa
korkealaatuista palvelua yli 650 000 asiakkaalle 15 eri maassa. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Sveitsissä.
Eden Springs tarjoaa valikoiman vesi- ja kahviratkaisuja, jotka on suunniteltu vastaamaan vaihtelevan asiakaskunnan
erilaisia tarpeita. Valikoimaan kuuluu erilaisia lähdevesi- ja vesijohtoverkkoon liitettäviä vesiautomaatteja, vesipulloja,
kahviautomaatteja sekä kahvi- ja oheistuotteita.

Eden Springs -konsernilla on yli 2200 työntekijää ja se johtaa koko maanosan jakeluverkostoa, kattaen
tuotantolaitokset, aluekonttorit sekä palveluajoneuvot. Toiminnan laajuus on saavutettu yrittäjähenkisyydellä,
markkinoiden laajentamisella, toiminnallisella tehokkuudella sekä yli 80 yritysostolla vuodesta 1998. Lisätietoja:
www.edensprings.com.

Pohjoismaissa Eden Springs toimii paikallisella tasolla Tanskassa, Suomessa, Norjassa ja Ruotsissa, palvellen yli 26 000
asiakasta. Lisätietoja: www.edensprings.dk, www.edensprings.fi, www.edensprings.no, tai www.edensprings.se.

Avainsanat: