100 vuotiaalle Suomelle lahjaksi 100 terveempää suomalaista

Fysioterapiaketju Auron antaa sadalle (100) vapaaehtoiselle ilmaisen fysioterapian hoitojakson sekä liikuntaharjoitteiden valmennuksen. Tavoitteena on päästä eroon turhista särkylääkkeistä, ottaa oikeanlainen liikunta osaksi arkea ja elää terveempää elämää.

Auron lahjoittaa hakemusten perusteella valituille kolmen (3) kuukauden mittaisen ilmaisen hoitojakson.

Kaikki valitut osallistuvat alkututkimukseen, jonka perusteella tehdään yksilölliset vaivat ja kivut huomioon ottava fysioterapian hoitosuunnitelma.

Tavoitteena on, että osallistujat voivat heittää särkylääkkeet pöytälaatikkoon, ja sitä seuraava verkossa ohjattu etäharjoittelu varmistaa, että pillerit jäävät sinne pysyvästi.

Särkylääkkeiden nopeaan apuun verrattuna fysioterapia vaatii hoidettavalta omaa aktiivisuutta ja viitseliäisyyttä myös hoitojakson jälkeen. Hoidon lisäksi tarvitaan omatoimista harjoittelua, muuten hyöty jää ohimeneväksi.

Auronissa onkin yhdessä fysioterapeuttien kanssa kehitetty etäharjoittelua seuraava ja kannustava iCoach-verkkovalmennus.

Fysioterapianhoidon aikana kehittynyt henkilökohtainen valmennussuhde jatkuu verkossa eikä asiakas jää yksin hoitojakson jälkeen. Valmentaja päivittää harjoitusohjelmia edistymisen mukaan ja kontrollikäynnin aikana tarkistetaan tilanne. Harjoitteluun kannustaminen jatkuu ja fysioterapeuttiin saa yhteyden koska tahansa.

Voimme siis luvata, että Suomella on hoitojakson jälkeen 100 terveempää kansalaista. Ja vähintään 100 tyytyväistä fysioterapeuttia.

Ilmaiset fysioterapiahoidot ovat osa Auronin sotaa turhia lääkkeitä vastaan.

Auron Sodanjulistus ja kutsu ihmiskokeeseen:

Lisätietoja ja haastatteluita antaa:

Panu Kuusisto
Omistaja, Toimitusjohtaja, KTM
Auron Konserni
Keskuskatu 6 E, 00100 Helsinki
panu.kuusisto@auron.fi
@panukuusisto

Me olemme olemassa, jotta sinä voisit paremmin

Auron on Suomen johtava fysioterapian, kuntoutuksen sekä fyysisen hyvinvoinnin asiantuntijoiden yritysketju. Meillä on yli 400 terapeuttia ja yli 100 toimipistettä; toiminta-alueemme kattaa 95% suomalaisista.

Auronin osaamista ovat fysioterapian eri alueet, toimintaterapia ja LPG-laitehoidot.

Uskomme vahvasti fyysisten vaivojen hoidon ja kuntoutuksen lisäksi niiden ennalta ehkäisyyn. Siinä apuna ovat erilaiset kartoitukset (henkilöstön hyvinvointi, kunto), valmennukset (iCoach yksilövalmennus, ryhmävalmennukset), liikuntapalvelut (kuntosali- ja liikuntaryhmät), toiminta- ja motoriikkaneuvolat sekä työfysioterapia. Yhdessä asetetut tavoitteet ja henkilökohtaisen harjoittelun tuki hyvinvoinnin parantamiseksi sekä ylläpitämiseksi ovat Auronin valttikortit.

www.auron.fi

facebook.com/Auron Fysioterapeutit