Astu sisään Finlandia- talon Verandalle!

Tiesitkö, että Finlandia-talon Töölönlahden rannan puoleisessa ”kivijalassa” sijaitsee viihtyisä yleisölle avoin Café Veranda?

Sisäänkäynnin pinkki matto johdattelee sisään mukavan rauhalliseen kohtaamispaikkaan, jonka viihtyisissä tiloissa voi nauttia vaikkapa kupposen kahvia, pientä makeaa tai suolaista taikka napata mukaan täytetyn artesan-leivän tai salaatin piknik-evääksi. Tuotteiden ”Täällä tehty sinua varten” -lappu kertoo Finlandia-ravintolan ruokafilosofiasta eli että kaikki on pitkälti omassa keittiössä valmistettua, luomua ja läheltä. Tuoreus ja laadukkuus on siis taattua Finlandia-talon laatua!

Kuplivaa kesätunnelmaa terassilla
Café Verandan yhteydessä palvelee myös kaksi kesäterassia - kahvilan kyljessä  suojaisampi ”pikkusisko”, jossa kesäsadekaan ei pääse kastelemaan, ja Töölönlahden puiston vieressä isompi ja aurinkoisempi ”isoveli”, jossa lasillisen kuohuvaa tai muuta juomaa voi ostaa suoraan terassin omasta juomapisteestä.

Heinäkuussa terassilla voi kuulla myös live-musiikkia ja tarjontaa kannattaa seurata esimerkiksi Hesarin Minne mennä-palstalta. Itse kahvilan puolelle otetaan mielellään vastaan myös esiintyjiä keikalle!

……………

Lasillinen samppanjaa ja macaron-leivos 10 eur!
Mainitse tilausta tehdessäsi ”Toptaste”, etu on voimassa 30.6.2017 saakka.

Cafe Veranda
Avoinna arkisin klo. 9.00 – 19.00
Heinäkuun ajan avoinna myös
lauantaisin klo. 11.00 –19.00,