City Digital ravintola- ja ruokamedia Toptaste.fi:n osakkaaksi

City Digital vahvistaa ravintolapalveluverkostoaan osakkuudella Toptaste Oy:stä. Ravintola- ja ruokamedia Toptaste.fi:n ja City Digitalin yhteistyö parantaa entisestään ravintola- ja ruokamaailman kuulumisista kiinnostuneiden kuluttajien palvelua.

Toptaste.fi on vuonna 2016 lanseerattu ravintola- ja ruokamedia, jonka vahvana fokuksena on ollut alusta lähtien sisällöntuotanto.

– Uskomme, että yhteistyön myötä pystymme tarjoamaan kuluttajille entistä monipuolisempaa ravintolatietoutta, mainostajille ja ravintolapalveluverkostoille puolestaan rikkaampaa sisältömarkkinointipalvelua. CityDigitalin avulla tavoitamme laajemmin niin kuluttajat kuin ravintolapuolen toimijat, ja voimme palvelukokonaisuuksillamme rikastuttaa ravintola- ja ruokamaailman  mediakenttää. Odotamme innolla mitä mahdollisuuksia yhteistyö tuo tullessaan, Toptaste-palvelun perustajaosakas Valtteri Rantalainen toteaa.

Ikoninen City-lehti tunnetaan tänä päivänä verkossa City Digital -verkostona, joka tavoittaa viikottain puoli miljoonaa aktiivista kaupunkilaista. Kaupunkilaisille City-lehti on tuttu SYÖ!-viikoista ja vuosittaisesta Suuresta Ravintolaäänestyksestä. City Digitalin ravintolaverkostoon kuuluvat entuudestaan Eat.fi-ravintolatietopalvelu sekä Suomen johtava pöytävarauspalvelu TableOnline.

– Toptaste.fi -palvelun mukaantulo City Digitalin ravintolapalveluverkostoon auttaa meitä tarjoamaan ravintola- ja ruokamaailman toimijoille entistä monipuolisempaa palvelua ja kuluttajille Suomen parhaan kokonaisuuden ravintoloiden löytämiseen, pöytien varaamiseen ja ravintolamaailman tapahtumien uutisointiin, City Digitalin toimitusjohtaja Ilkka Lavas toteaa.

Lisätietoa: Toptaste Oy, Valtteri Rantalainen, 040 561 7703, valtteri@toptaste.fi
City Digital Oy, Ilkka O. Lavas, 0400 997 969, ilkka@city.fi

Toptaste.fi ruoka- ja ravintolamedia tarjoaa ajankohtaisia uutisia, trendejä, ilmiöitä ja taiteilijoita ruokamaailmasta. Esittelemme ravintola-alan huiput, keittiömestarit ja ravintoloitsijat meiltä ja muualta. Palvelustamme löydät ravintolaesittelyjä, ruokamaailman tapahtumia, reseptiikkaa ja ruokablogin.

City Digital on City-lehden ympärille rakentunut digitaalinen mediaperhe, joka on suunnannäyttäjä sisältömarkkinoinnissa ja mediamurroksen vauhdittajana. City Digitaliin kuuluvat City-lehden lisäksi muun muassa Eat.fi-ravintolatietopalvelu, Suomen johtava pöytävarauspalvelu TableOnline, Deitti.net ja viihdesivusto Vivas.fi.

Toptaste – uusi ruoka- ja ravintolamedia

Toptaste.fi ruoka- ja ravintolamedia tarjoaa ajankohtaisia uutisia, trendejä, ilmiöitä ja taiteilijoita ruokamaailmasta. www.toptaste.fi