Ei verta, hikeä ja kyyneleitä, vaan aitoa kumppanuutta

Jokaisella yrittäjällä on menestykseen oma polkunsa, jota franchising-ketju voi osaltaan tasoittaa. Kiinteistönvälitysketju SP-Koti Oy pyrkii helpottamaan uuden ketjuyrittäjän tietä tunnetun ja vakaan brändin, luotettavien kumppaneiden sekä alan uudenaikaisimpien markkinointi- ja liiketoimintatyökalujen avulla.

SP-Koti tekee läheistä yhteistyötä Säästöpankkien kanssa. Uusi ketjuyrittäjä hyötyy Säästöpankin verkostoista, palveluista sekä pankin kautta tulevista asiakkaista.

– Osaava ja luotettava pankkikumppani auttaa franchinsing-yrittäjää ja välittäjää tekemällä myös nopeasti luottopäätökset sekä tuomalla asiantuntemuksensa heidän käyttöönsä. Kun kumppanin tuntee, on asiointi helppoa ja nopeaa, Nooa Säästöpankin toimitusjohtaja Esa Jäntti sanoo.

“Yrittäjä saa meiltä modernin liiketoimintaympäristön, vahvan brändin, luotettavat yhteistyökumppanit sekä paljon hyväksi todettuja ratkaisuja yrittäjän polulle”, Jukka Rantanen kertoo.

SP-Koti on tällä hetkellä yksi nopeimmin kasvavia kiinteistönvälitysketjuja Suomessa. Se rekrytoi seuraavan kolmen vuoden aikana pääkaupunkiseudulla sata kiinteistönvälittäjää, mikä edellyttää uusia, menestyviä ketjuyrittäjiä. SP-Kotien toimitusjohtaja Jukka Rantanen ei tarjoa menestystä kultalautaselta, mutta ei myöskään verta, hikeä eikä kyyneleitä.

– Tarjoamme yrittäjälle mahdollisuuden toteuttaa unelmaansa osana nopeasti kasvavaa ja menestyvää kiinteistönvälitysketjua. Meillä on valmiiksi rakennettu markkinointikonsepti, ja muiden ketjun yritysten yhteismyynnin kautta yrittäjä sekä hänen välittäjänsä pääsevät käsiksi isoon myyntivarastoon, mikä helpottaa asiakashankintaa.

On koko ketjun etu, että yrittäjä saa toiminnan nopeasti ja kannattavasti käyntiin. Siksi SP-Koti tarjoaa yrittäjälle kattavan koulutusjärjestelmän sekä synergiaetuja työvälineiden ja palveluiden hankkimiseen.

Tuemme toimintaa myös yrityksen talouden ja ohjauksen suunnittelussa ja toteuttamisessa.

www.spkoti.fiwww.saastopankki.fi

Teksti: Eila Lokka

Julkaisija: Editori.fi

Yhteydenotot:
Lisätietoja mahdollisuudesta aloittaa Sp-Koti-yrittäjänä:
Sp-Koti Oy:n kenttäjohtaja Jussi Hurme, puh. 040 519 9951 tai jussi.hurme@spkoti.fi