Gigantin myymälä avaa kokonaisvaltaisesti keittiön uudet tuulet

Gigantin myymälöissä voi nähdä ja kokea kokonaisvaltaisesti keittiömaailman uudet tuulet. Uutta ovat esimerkiksi Epoq-keittiöiden Click-rungot, jotka voi asentaa ilman työkaluja, ruuveja tai liimaa.

Gigantin Epoq-keittiömallistosta löytyy myyntipäällikkö Antti Pakarisen mukaan vaihtoehtoja joka tyyliin ja kukkarolle.

– Mallistomme taipuu modernista perinteiseen tyyliin. Annamme keittiöille myös 25 vuoden toimivuustakuun, joka kattaa kriittisetkin osat eli saranat ja mekanismit. Perinteisistä keittiömyymälöistä poiketen meillä on keittiöiden ympärillä myös markkinoiden laajin kodinkonevalikoima, joten meillä pääsee todella näkemään ja kokemaan keittiömaailman uusimmat tuulet.

Click runko paikalleen!

Uutta ovat myös Epoq-keittiökalusteiden rungot, joiden asennusmenetelmä mahdollistaa rungon kokoamisen helposti ilman työkaluja, ruuveja tai liimaa. Parketti- ja laminaattilattioiden asennuksesta tuttu napsauttaminen tekee näin keittiön kokoamisesta helppoa ja vähentää virheiden riskiä.

– Rungon osat vain napsautetaan yhteen. Kun osa on kiinni, siitä kuuluu ”klik”, Pakarinen sanoo ja jatkaa: Meiltä voi toki halutessaan ostaa myös keittiön asennuspalvelun.

Panosta suunnitelmaan!

Keittiöprojekti kannattaa aina käynnistää hyvällä suunnitelmalla. Gigantista löytyykin suunnittelupalvelu, johon voi varata ajan näppärästi verkosta tai myymälässä.

– Suunnittelijan pakeille tultaessa mukaan kannattaa ottaa keittiön mitat sekä sähköpistokkeiden, vesipisteiden ja ilmanvaihdon sijainnnit. Myymälöissämme on esillä materiaalivaihtoehtoja hanoja ja altaita myöten sekä mallikeittiöitä, mikä helpottaa kokonaisuuden hahmottamista. Useimmiten liikkeelle lähdetään kodinkoneista, jotka valitaan sen mukaan mitä asiakas keittiöönsä toivoo ja vasta sen jälkeen pohditaan keittiökalusteita ja muita varusteita. Näin asiakkaan ei tarvitse tehdä kompromisseja laitevalintojen suhteen.

Unelmien keittiö ilman kompromisseja

Pakarinen korostaa, että Epoq-mallistosta löytyy varmasti toimiva ratkaisu toteuttaa se oma unelmien keittiö ilman että tinkii laadusta, tyylistä tai kodinkoneista.

– Suunnittelijalta saa myös hyviä käytännön vinkkejä, jota ei omaan keittiöön ole kenties osannut edes kuvitella!

Teksti: Mia Heiskanen

Gigantin Epoq-keittiöt löytyvät suurimmista myymälöistä kautta maan. Tutustu mallistoon ja varaa aika suunnittelijalle osoitteessa

www.gigantti.fi