Helpotusta vaihdevuosioireisiin – luonnollisella tavalla

Vaihdevuodet aiheuttavat monelle liikahikoilun, mielialavaihteluiden ja kuumien aaltojen kaltaisia kiusallisia oireita. Tiesitkö, että voit helpottaa niitä rohtokasveilla?

Moni nainen selviytyy vaihdevuosistaan suhteellisen helposti eikä tarvitse niihin minkäänlaista hoitoa. Osalle vaihdevuodet saattavat kuitenkin aiheuttaa elämänlaatua heikentäviä oireita. Hyvä uutinen on se, että vaihdevuosioireisiin voi saada apua myös luonnollisella tavalla.

Salvia helpottaa kuumia aaltoja

Jopa 75 % naisista kärsii vaihdevuosien aikana kuumista aalloista, joita on perinteisesti hoidettu salvialla. Vogelin kliinisesti tutkittu Menoforce Strong -salviatabletti vähensi neljässä viikossa kuumien aaltojen esiintymistiheyden puoleen. Teho paranee käytön jatkuessa, eikä sillä ole hormonivalmisteiden mahdollisia haittavaikutuksia, koska se ei ole estrogeenivalmiste.

Voglian myymäläpäällikkö Kirsi Toivanen sai vaihdevuosioireet kuriin Menoforce Strongin avulla.

– Jo parin viikon aikana yöhikoilu ja kuumat aallot katosivat. Salvia oli siis tehnyt tehtävänsä. Menoforce vaikutti tasoittavasti myös tunnetilojen heittelehtimiseen ja elämä helpottui, hän kertoo.

Teksti: Mia Heiskanen

Vaihdevuosioireita helpottavat rohtokasvit:

• Salvia kuumiin aaltoihin ja liikahikoiluun:
Menoforce Strong salviatabletit

• Mäkikuisma alavireisyyteen:
Hyperiforce Nova mäkikuismatabletit

• Kärsimyskukka lisää univalmiutta:
Passiflora- kärsimyskukkauute

• Orapihlaja sydämen vahvistamiseen:
Crataegus-orapihlajauute

• Kelp-merilevä virkistää oloa ja aineenvaihduntaa:
Kelpasan-merilevätabletit

Yhteydenotot:
www.vogel.fi

. Lisätietoa: Valtteri Rantalainen | p. 040 561 7703 | valtteri.rantalainen(a)editorhelsinki.fi I www.editorhelsinki.fi

A. Vogel – hyvää oloa luonnollisesti!