Hola! Sinulleko oma Pancho Villa -ravintola?

Meksikolainen ruoka maistuu suomalaisille, ja meksikolaisen vapaustaistelijan mukaan nimetty Pancho Villa ruokaravintolaketju kasvaa kohisten.

– Olemme tuplanneet ravintoloiden määrän viimeisen viiden vuoden aikana. Meillä on hyvä konsepti, mutta olemme myös yksi harvoista franchisingmallilla toimivista ruokaravintolaketjuista Suomessa. Pancho Villa ei siis ole pikaruokaravintola, operatiivinen johtaja  Teemu Vanharanta  selventää.

Pancho Villa -ravintoloita on jo 26 ympäri Suomen.

– Yrittäjälle Pancho Villa tarjoaa erinomaisen liiketoimintamahdollisuuden ravintola-alalla. Konseptimme kestää hyvin suhdannevaihteluja sekä tarjoaa hyvän tuotto- ja kasvumahdollisuuden vastuulliselle yrittäjälle. Mikäli hoidat ensimmäisen ravintolasi hyvin, sinulla on mahdollisuus perustaa useampia yksiköitä.

HOI PÄÄKAUPUNKISEUTU JA ITÄ-SUOMI!

Yrittäjän on helppo soljahtaa osaksi Pancho Villa -maailmaa.

– R ake nnamme ravintolan avaimet käteen -periaatteella, koulutamme yrittäjän konseptin mukaiseen toimintaan ja ohjaamme toimintaa niin operatiivisesti kuin taloudellisestikin. Ravintola-alan kokemustakaan ei välttämättä tarvitse olla takataskussa. Tällä hetkellä etenkin Itä-Suomeen ja pääkaupunkiseudulle kaivataan uusia Pancho Villa-yrittäjiä.

EI LÄMMITTÄJIÄ, VAAN KOKKEJA

Pancho Villa on erityisen ylpeä laadukkaasta ruokatuotteestaan, joka kestää vertailun.

–  Meidän keittiössämme työskentelee kokkeja, ei lämmittäjiä!

panchovilla.fi

Teksti: Mia Heiskanen

Julkaisija: Editori.fi

Yhteydenotot:
Lisätietoja antaa rekrytointikonsultti Päivi Lääkkö, 050 374 1001, paivi.laakko@ketju.fi

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat www.editori.fi .

. Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi