Hyvä suunnittelu varmistaa kilpailukyvyn

Muun muassa laaja-alaiseen ja vaativaan teollisuuden  LVI -suunnitteluun erikoistunut tamperelainen AX-Suunnittelu auttaa yrityksiä vähentämään päästöjään sekä toimimaan entistä energiatehokkaammin globaalissa kilpailussa.

Sen asiantuntijoilla on kymmenien vuosien kokemus ja ymmärrys LVI- ja energiasuunnittelusta eri teollisuuden- ja palvelualoille.

– Jokainen teollisuusyritys on omanlaisensa. Tästä syystä LVI-suunnittelu vaatii syvällistä tietoa kyseisestä prosessista, jotta LVI voidaan integroida kokonaisuuteen tehokkaasti. Korkean ammattitaitomme ja osaamisen lisäksi myös palvelumme notkeus ja vastuullisuus ovat valttejamme, kertoo Ympäristöyksikön johtaja  Seppo Heinänen

AX-Suunnittelussa panostetaan energiansäästöön. AX-Suunnittelussa on yli 30 Motivan sertifioimaa  energiakatselmoijaa  ja useita Energiaviraston rekisteröimää suurten yritysten energiakatselmusten vastuuhenkilöä. Energiaryhmällä onkin vankka kokemus katselmustoiminnasta niin pienten palvelurakennusten kuin tehdaskompleksien osalta. Lisäksi yritysryhmään kuuluva  ympäristöyksikkö  mahdollistaa laajojen kokonaisuuksien ympäristö-ystävällisen suunnittelun puhdasta teknologiaa hyödyntäen.

Teksti: Maija-Liisa Saksa

Julkaisija: Editori.fi

Yhteydenotot:
Seppo Heinänen
www.ax.fi

.

. Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi

AX-Suunnittelu on monialainen kolmen itsenäisen insinööritoimiston yhteenliittymä. AX-Suunnittelun toimialaan kuuluu perinteisen LVI-suunnittelun lisäksi sähkö, automaatio, jäähdytys ja prosessitekninen suunnittelu sekä ympäristö- ja turvallisuus­tekninen mittaus ja konsultointi.