Koe täydellinen irtiotto Kolin kylpylähotellissa

Kolilla lepää sielu. Jo ikkunoista avautuvat maisemat saavat mielen lepäämään, saati aikuiseen makuun rakennetussa kylpylässä. Syvemmälle hyvinvoinnin saloihin voi sukeltaa Uumen-tapahtumissa.

Kolille on helppo tulla. – Koli sijaitsee keskisessä Suomessa hyvien liikenneyhteyksien varrella, joten tänne on helppo tulla nauttimaan lyhyestäkin arjen irtiotosta, Break Sokos Hotel Kolin hotellinjohtaja Jukka-Pekka Pesonen kertoo. Autottomuuskaan ei ole ongelma, sillä Joensuu-Koli väliä liikennöi pari kertaa päivässä kimppataksi.

Sibeliuksen jalanjäljissä

Hotelli Koli sijaitsee kiistämättä Suomen parhaalla näköalapaikalla.

Asiakkaamme ovat kiitelleet sitä että huikean kansallismaiseman voi kokea hotellihuoneen ikkunasta, mikäli ympäristöön ei jaksa lähteä omatoimisesti tutustumaan.

Kolilla voi siis ammentaa voimaa maisemasta, jossa Sibeliuksen ja Järnefeltin kaltaiset suuret taitelijatkin ovat käyneet inspiroitumassa. – Kolin parhaalle näköalapaikalle on vain 200 metrin matka, ja kansallispuiston patikointireitit alkavat hotellin ovelta.

Kylpyläelämys nousee täysin uudelle tasolle

Koli Relax Spa on puolestaan nostanut kylpyläloman aivan uudelle tasolle. Jokainen kylpylävieras saa Lumenen tuotteilla täytetyn kylpykiulun, jonka tuotteilla voi rakentaa itselleen kaunistavan, virkistävän, vahvistavan, rentouttavan tai palauttavan saunapolun. Kylpykiulun tuotteista riittää kahdelle, joten pariskunta voi vaihtaa toisen kiulun vaikkapa kuplajuomaan, jonka voi skoolata maisematerassilla porealtaan lämmössä tai Relax-huoneessa upeita maisemia ihaillen.

Koko kylpylä on anniskelualuetta ja 16.00 jälkeen sinne on 18 vuoden ikäraja. – Näin voimme taata aikuisille rauhallisen kylpyläelämyksen.

Koe elämyssuihkussa sademetsä tai Kolin kuohut

Entä miltä kuulostaa kukilta tuoksuva sademetsä tai viileä valtameren sumu? Virkistävä kotiinpaluu tapahtuu kylmän Kolin Kuohu -suihkun alla. Pesonen kertoo, että kylpylästä löytyy kaksi elämyssuihkua. Suihkujen lämpötila, värit, valot, äänet ja tuoksut muuttuvat valitsemasi suihkutyylin mukaan.
Saunojakin löytyy moneen makuun: suomalainen, tervantuoksuinen aromisauna ja höyrysauna. – Kaikki kylpylämme saunat ovat kivilauteisia sekasaunoja, joissa käydään uima-asuissa. Jatkuvan riisuuntumisen ja pukeutumisen voi siis unohtaa ja keskittyä täydellisestä kylpyläelämyksestä nauttimiseen.

UUMEN – kokonaisvaltaisen HYVINVOINnin tapahtumia
Uumen-tapahtumat tarjoavat Break Sokos Hotel Kolilla rauhoittumista, muutosta ja vaikuttavia kokemuksia kaipaaville ihmisille helppoja ja inspiroivia polkuja itsensä kehittämiseen. Uumen-tapahtumat sisältävät kokonaisvaltaisen kattauksen kehoa ja mieltä ravitsevia seminaareja, viikonloppuja ja retriittejä. Vetäjinä toimivat oman alansa huippunimet, kuten joogaohjaaja Kylli Kukk.

19.-21.8. Vapauden jooga
7.-9.10. Hehku viikonloppu

Seuraa Uumen-tapahtumatarjontaa Facebookissa https://www.facebook.com/uumentapahtumat tai kysy tapahtumista Break Sokos Hotel Kolin myyntipalvelusta 020 1234 662.

Teksti: http://www.editori.fi/kuluttaja

Break Sokos Hotel Koli sijaitsee kuvankauniissa kansallispuistossa, aivan Kolin huippujen tuntumassa. Hotellilta avautuva näkymä Pieliselle tuntuu jatkuvan silmänkantamattomiin ja taivas on käsin kosketeltavan lähellä. Tunnet olosi rentoutuneemmaksi jo pelkästään maisemia ihailemalla. Break Sokos Hotel Kolin alakerrassa sijaitsee uusi ja uniikki Koli Relax Spa hemmottelu- ja maisemakylpylä. Hoida hyvinvointiasi itse, omien toiveidesi ja tuntemustesi mukaan. Kulje omaa saunapolkuasi nauttien erilaisista altaista ja saunoista sen varrella tai valitse valmis kylpyläelämys.

Lainaukset

Break Sokos Hotel Kolin hotellinjohtaja Jukka-Pekka Pesonen