Lumoudu ja nauti Päiväkummussa!

Kuten Topeliuksen sadussa koivu ja tähti johdattivat lapset kotiin, johdattavat Päiväkummun kylpylähotelli ja sen Koivu- ja Tähtisaunat vierailijan pois kiireisestä arjesta rentouttavalle lomalle. Lohjanjärven rannalla sijaitseva lumoava lomakeidas erinomaisine palveluineen on luotu hemmotteluun, ja ympäristö kutsuu nauttimaan upeasta luonnosta.

Päiväkummulla on yli 60 vuoden kokemus elämyksien luomisesta kaikille aisteille. Äskettäin uusittu kylpylä tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden nauttia niin kuntouinnista kuin pore-, kuuma-, kylmä-, jokikivikahluu- tai terapia-altaan tuomista elämyksistä.

– Osa altaista sijaitsee lehvästön alla, joten allaskokemus on sadunomainen. Myös saunamme ovat elämyksellisiä, sillä käytössä ovat tavallisten saunojen lisäksi höyry-, suola-, koivu- ja tähtisaunat, sekä erikseen vuokrattava rantasauna, selvittää myyntisihteeri Minna Tarakci.

Monimuotoisten ohjattujen sisä- ja ulkoliikuntahetkien lisäksi valittavissa on runsas määrä erilaisia hierontoja ja kosmetologin palveluja sekä virkistäviä ja hemmottelevia kylpyjä.

Hemmottelulomaan kuuluu ehdottomasti herkuttelu. Siitä pitävät huolen ravintola Kanervan nouto- ja pitopöydät, koko päivän auki oleva a la carte -ravintola sekä rannan kesäkahvila.

Teksti: Maija-Liisa Saksa

Päiväkummun sadunomainen kylpylä lumoaa kävijänsä. Tutustu lisää ja tule rentoutumaan!

www.paivakumpu.fi