Mediteam haluaa, että sinä voit paremmin

Asioidessasi Mediteamin kanssa, saat laadukkaiden terveystuotteiden lisäksi asiantuntevaa apua oikean tuotteen valintaan, jotta voit paremmin.

Kantavana ajatuksenamme on, että haluamme auttaa kaikkia Mediteamin tuotteita ja palveluita tarvitsevia ihmisiä voimaan paremmin paikkakunnasta riippumatta. Avainasia on se, että asiakas saa meiltä omaan tarpeeseensa sopivan tuotteen ja asiantuntevaa palvelua, toimitusjohtaja Raija Kanniainen kertoo.

Mediteamin tuotteet ja palvelut ovat helposti kaikkien ulottuvilla.

– Meillä on reilut 250 jälleenmyyjää ympäri Suomen ja verkkokauppa. Myyntipisteissämme on ammattitaitoinen henkilökunta, mutta käyttöopastusta saa myös silloin kun ostaa verkkokaupasta.

Suora reitti parempaan vointiin

Mediteamin tuoteryhmiä ovat hoitosukat ja -hihat, tukisukat, tuet, pienapuvälineet, patjat ja tyynyt. Miten tuotteet auttavat voimaan paremmin?

– Hoito- ja tukisukilla hoidetaan turvotusta ala- ja yläraajoissa. Väsyneet jalat, laskimo- ja imusuonisto voivat paremmin, kun käyttää hoito- ja tukisukkia. Kevyt niveltuki voi olla suuri avuntuoja ikääntyvälle, jolla on kulumia nivelissä. Lisäksi tuet edistävät palautumista erilaisten urheilu- ja kaatumavammojen yhteydessä. Pienapuvälineet puolestaan auttavat selviämään pidempään omatoimisesti kotona. Tästä hyvä esimerkki on apuväline, joka auttaa vääntämään avaimen kotioven lukossa. Hyvän patjan ja tyynyn ansiosta luonnollisesti nukkuu hyvin ja jaksaa paremmin. Näin Mediteam tarjoaa suoran reitin parempaan vointiin, Kanniainen selvittää.

Teksti: Mia Heiskanen

Laadukkaat terveystuotteet, asiantuntijan apu ja jälleenmyyjät löytyvät osoitteesta www.mediteam.fi tai soita 020 741 3450 (arkisin 9-16)

Voit tilata matkustussukat, pienapuvälineet ja muut terveydenhoitotuotteet osoitteesta

verkkokauppa.mediteam.fi

Mediteam tarjoaa ET-lehden lukijoille 15 % alennuksen kaikista pienapuvälineistä ja matkustussukista heinäkuun 2017 loppuun asti verkkokaupassa koodilla ET0517.