Nordautomation hallitsee tukinkäsittelyprojektien arvoketjun tuotteidensa ja toimintansa laatua vaalien

Nordautomationin markkinointi-, myynti-, tuotekehitys-, sähkö ja automaatio-, suunnittelu- sekä projektinhallinta sijaitsevat Kristiinankaupungissa, tuotantolaitos Alajärvellä, työntekijöitä on yhteensä noin 80 henkilöä.

– Omavaraisen suunnittelun ja oman tuotannon ansiosta hallitsemme projektien koko arvoketjun, kertoo jo neljättä vuosikymmentään yritysmaailmassa vaikuttava toimitusjohtaja Pauli Ojala

Toimittaa minkä lupaa

Nordautomation suunnittelee ja toteuttaa teknisiä ratkaisuja tukinkäsittelyyn, joissa huipputason suorituskyky yhdistyy kestävyyteen ja luotettavuuteen.

– Asiakkaamme odottavat meidän ymmärtävän heidän tarpeensa ja vaatimuksensa ja tarjoavan heille toimintavalmiin avaimet käteen -ratkaisun.

Ojalan mukaan yrityksen toimintaa ohjaa korkea työmoraali ja luotettavuus.

– Kokonaisen tukinkäsittelylaitteiston toimittaminen, laatu- ja kapasiteettivaatimukset täyttäen, on haastava projekti. Jatkuvasti kasvavista vaateista huolimatta toteutamme korostuneesti ympäristö- ja ergonomisia ratkaisuja, esimerkkeinä meluntorjunta ja muut ympäristön suojelutoimenpiteet sekä työhyvinvoinnin huomioiva, tuottava, turvallinen ja terveellinen tuotanto- ja toimintaprosessi.

Kohti uusia markkinoita

Yritys vie tukinkäsittelylaitteistoja myös ulkomaille, kiitos vaikuttavien projektireferenssien.

– Yli puolet liikevaihdostamme tulee viennistä. Lähimarkkinat löytyvät Suomen lisäksi Ruotsista ja Norjasta, etäisin projekti Australiasta. Nordautomationin vankka projektiosaaminen aiotaan jatkossa hyödyntää myös niin sanottuna lähialuelaajentumisena: ”tuttuja tuoteratkaisuja uusille asiakkaille ja uusia tuotteita tutuille asiakkaille”.

– Kaupat ovat nykyisin yhä suuremman työn takana, meillä yritys kasvaa ja kansainvälistyy, ja väitän, että juuri hyvä työporukka on menestyksemme avain.

Nordautomationilla kuluva vuosi on työntäyteinen ja tuloksekas, tilauskanta on hyvä ja kiireiset projektit toteutuvat aikatauluissaan. Lisäksi palkataan uutta työvoimaa.

– Luonnollisesti vihreät arvot ovat meille tärkeitä, työskentelemmehän uudistuvan luonnonvaran parissa – kestävä kehitys tuo kestävää menestystä. Ei ekologian tai ergonomian vuoksi tarvitse tinkiä ekonomiasta, päinvastoin, Pauli Ojala summaa.

www.nordautomation.fi

Julkaisija: Editori.fi

Yhteydenotot:
Pauli Ojala, Managing Director
Puh. +358 (0)20 7616 201
Mobile +358 (0) 40 551 2901
pauli.ojala@nordautomation.fi

.

Nordautomation Oy on vuonna 1991 perustettu puunjalostusteollisuuden projektitoimituksiin erikoistunut yritys ja markkinoiden johtava tukinkäsittelytekniikan valmistaja. Tuotamme teknisiä ratkaisuja, joissa huippuluokan suorituskyky yhdistyy toimintavarmuuteen ja kestävyyteen.

Lainaukset

Pauli Ojala, toimitusjohtaja, Nordautomation