Raskaan kaluston varaosakaupassa kotimaisuus on kilpailuvaltti

Raskassarja on Suomen suurin vapaan raskaan kaluston varaosakaupan myymäläketju. Ketju koostuu itsenäisistä yrityksistä. Vuonna 1989 perustettu ketju on tehnyt kotimaisuudesta menestystekijän: se tarjoaa kattavan valikoiman varaosia ja tarvikkeita 21 paikkakunnalla ja raskaan kaluston huolto- ja korjauspalveluja 12 paikkakunnalla Suomessa.

Ketjun toimitusjohtaja Tommi Tapio kertoo, että yritys kilpailee markkinoilla pelkän hinnan sijasta kattavalla varaosa- ja tarvikevalikoimalla, nopeilla toimituksilla sekä ammattitaitoisella asiakaspalvelulla varaosamyymälöissä ja korjaamoissa.

- Yrittäjillämme on liiketoiminnassa sydän mukana. Se näkyy asiakaspalautteen mukaan myymälöiden ja korjaamoiden asiakaspalvelussa, ammattitaidossa ja laadussa.

- Olemme täysin kotimaisessa omistuksessa. Liikkeemme ovat pääosin perheyrityksiä ja sillä, että teemme työt Suomessa, on iso työllistävä vaikutus, näin raha myös jää Suomeen.

Raskassarja-ketju:

Kokonaisliikevaihto 64,5 miljoonaa euroa (2016)
Henkilökuntaa 261 (2016)
www.raskassarja.fi