Tuotteiden ja palveluiden räätälöinti ei ole Stalatubelle ongelma

Stalatube tunnetaan maailmanlaajuisesti laadukkaiden ruostumattomien teräsrakenneputkien ja jatkojalosteiden valmistajana, jolla on laaja tuoteportfolio. Yhtiö ei ole juuttunut vakiomittoihin, vaan panostaa tuotteidensa ja palveluidensa räätälöintiin.

Suomalaisella Stalatube Oy:llä on myynti- ja markkinointijohtaja Sami Packalénin mukaan markkinoiden kattavin, yli 1000 tuotteen portfolio ja palveluvalikoima, joka perustuu viimeisimpään tekniikkaan ja pitkään kokemukseen.

– Kantavana ajatuksena on, että haluamme tuottaa lisäarvoa asiakkaillemme.

Millintarkasti sopiva tuote

Stalatube lanseeraakin tammikuussa BAU 2017-messuilla mahdollisuuden räätälöidä rakenneputkien ulkomitat täsmälleen asiakkaan käyttökohteeseen sopivaksi.

– Jos asiakkaalla on todella erikoinen mitta, on hän joutunut valitsemaan toimittajien tuotevalikoimista projektiinsa parhaiten sopivan tuotteen. Nyt hänellä on mahdollisuus räätälöidä millintarkasti suunnittelukohteessa tarvittavien teräsputkien koko.

Apua arjen haasteisiin, testaukseen ja dokumentointiin

Stalatube auttaa mielellään ratkaisemaan eri teollisuuden aloilla syntyviä haasteita.

– Meihin kannattaa olla yhteydessä, sillä henkilöstömme koostuu ruostumattoman teräsalan kokeneista huippuammattilaisista, joilta saa vastauksen jopa kaikkien rankimpia käyttöolosuhteita koskeviin kysymyksiin. Ja jos projektissa tarvitaan sertifikaatteja, testiraportteja, todistuksia tai tarkempaa dokumentaatiota, toimitamme asiakkaalle Stalatuben toimittamien tuotteiden ainestodistukset ja sertifikaatit koko valmistusprosessin ajalta.

Jos kaipaat tuloksia, tehokkuutta tai lisätietoja, ota rohkeasti yhteyttä: www.stalatube.com

Teksti: Mia Heiskanen

Yhteydenotot:
Sami Packalén
CMO, Marketing and Sales Director
sami.packalen​@stalatube.com

.

Stalatube on maailmanlaajuisesti tunnettu laadukkaiden ruostumattomien teräsrakenneputkien ja niiden jatkojalosteiden valmistaja.

Lainaukset

Sami Packalén, Stalatube Oy:n myynti- ja markkinointijohtaja