Wapice on johtava teollisen internetin osaaja ja ohjelmistokumppani

Wapice edistää teollisuusyritysten kilpailukykyä tuomalla markkinoille edistyksellisintä teknologiaa hyödyntäviä ohjelmistoratkaisuja ja tuotteita. Tällaisia ovat myyntiä buustaava Summium ja IoT-maailman ovet avaava IoT-Ticket.

Wapice Oy on suomalainen kasvuyhtiö, joka työllistää tällä hetkellä 320 ohjelmisto- ja elektroniikka-asiantuntijaa.

– Olemme teollisuuden tarpeisiin fokusoitunut ohjelmistoyritys. Kehitämme tuotteita, jotka varmistavat teollisuuden parissa toimivien asiakkaiden kilpailukyvyn teknologian ja ohjelmistojen näkökulmasta. Ohjelmistojen määrähän lisääntyy teollisuudessa kiivaalla tahdilla, joten haluamme tarjota asiakkaillemme edistyksellisintä teknologiaa hyödyntäviä palvelupaketteja, joiden avulla he voivat rauhassa keskittyä omaan liiketoimintaansa, toimitusjohtaja Pasi Tuominen kertoo.

Summium – ota käyttöön parhaan myyjän älykkyys

Hyvä esimerkki Wapicen tuotteista on Summium - älykäs myyntikonfiguraattori.

– Käytännössä se siirtää parhaan myyjän älykkyyden kaikkien myyjien käyttöön. Summium CPQ (Configure, Price, Quote) on visuaalinen selainpohjainen työkalu, joka auttaa yrityksiä myymään monimutkaisia sekä räätälöitäviä tuote- ja palvelukokonaisuuksia. Sen kautta myydään tälläkin hetkellä suomalaisia vientituotteita miljardilla eurolla.

IoT-Ticket avaa oven Internet of Things -maailmaan

Toinen vauhdilla kasvava tuote on IoT-Ticket.com. Tuomisen mukaan kasvu perustuu helppokäyttöisyyteen.

– IoT-Ticketin avulla voi jopa minuuteissa rakentaa ammattimaisen ja tuotteistetun IoT-käyttöliittymän. Se luo asiakkaalle mahdollisuuden hallita helposti kokonaisuutta, tuottaa raportteja ja analyyseja. Olemme käytännössä ratkaisseet koko ketjun, sillä IoT-Ticket yhdistää yrityksen koneet ja laitteet internetiin sekä luo tehokkaita ja innovatiivisia liiketoimintamahdollisuuksia teollisuusyrityksille.

www.wapice.com

www.summium.com

www.iot-ticket.com

Tule tapaamaan meitä Hannoverin messuille!

HANNOVER MESSE 24. – 28.4.2017

Teksti: Mia Heiskanen

Julkaisija: Editori.fi

Wapice Oy
Yliopistonranta 5 (3.krs), 65200 Vaasa
info@wapice.com

www.wapice.com

.

Wapice Oy on teollisuuden johtava teknologiapartneri. Meidän tehtävämme on keskittyä asiakkaidemme suorituskyvyn edistämiseen kaikilla toiminnan aloilla hyödyntämällä tietotekniikkaa parhaimmillaan. Ohjelmisto- ja elektroniikka-asiantuntemuksemme avulla luomme ratkaisuja, jotka tehostavat teollisuuden innovaatioita.

Lainaukset

Pasi Tuominen, toimitusjohtaja, Wapice Oy