Travellink lanseeraa kanta-asiakasohjelman

Viime vuonna lanseerattiin Travellinkin jäsenille tarkoitettu ohjelma, josta tuli heti menestys. Yhteyttä jäseniin halutaan nyt vahvistaa entisestään, joten Travellink lanseeraa kanta-asiakasohjelman, jossa asiakkaat voivat kerätä pisteitä lennoista, hotelleista sekä yhdistetyistä lento- ja hotellivarauksista.

Asiakkaat saavat bonuksen ansaitsemistaan pisteistä sekä ainutlaatuisia tarjouksia. Lisäksi he näkevät helposti ostamansa matkat ja voivat tallentaa tietoja itsestään ja kanssamatkustajistaan jäsensivulla.

”Pitkään toivottu palvelu on vihdoin toteutunut. Kanta-asiakasohjelma on jälleen yksi askel kohti entistä henkilökohtaisempaa tarjontaa. Jatkossa jäsenemme voivat määrittää mieltymyksiään, kuten lähtöpaikan ja suosikkikohteet. Sen ansiosta pystymme räätälöimään tarjontaamme entistä paremmin asiakkaiden toiveita vastaavaksi”, Elisabeth Lindberg sanoo, Markkinointi- ja myyntijohtaja Vapaa-ajan matkat .

Asiakkaat, jotka eivät ole vielä liittyneet Travellinkin jäseniksi, voivat rekisteröityä nykyisin Facebook Connectin kautta. Se tarkoittaa, että kaikki tarvittavat tiedot haetaan automaattisesti eikä uutta käyttäjätunnusta tai salasanaa tarvita.

Avainsanat: