Efecte julkaisee ITSM 7.0 version ja täysin uuden käyttökokemuksen

Efecte ITSM 7.0 nostaa palvelunhallintaohjelmistojen käytettävyyden uudelle tasolle säilyttäen kuitenkin johtoasemansa sovellusten muokattavuudessa.

Efecte julkaisee Efecte ITSM 7.0 palvelunhallinnan ohjelmistoversion kaikkien eurooppalaisten asiakkaiden saataville. Uusi ohjelmistojulkaisu tuo täysin uudenlaisen käyttökokemuksen service desk ja IT-pohjaisia palveluja tuottaville työntekijöille.

Ohjelmiston käyttöliittymä on uusittu täysin. Suunnittelun lähtökohtana on ollut yksinkertaisuuden ja käytettävyyden lisääminen. Uusi ohjelmistoversio nostaa ITSM-ratkaisujen käytettävyyden standardia merkittävästi. Ohjelmiston selainpohjainen käyttöliittymä skaalautuu automaattisesti eri näytöille aina mobiililaitteista kannettaviin tietokoneisiin.

“Jo nyt Efecte ITSM on Euroopan helpoimmin räätälöitäviä yrityspalveluiden hallintaohjelmistoja. Uusien suodatus- ja dashboard-toimintojen avulla ITSM-käyttäjät voivat muokata raportteja entistä paremmin liiketoiminnan tarpeita vastaaviksi,” kertoo toimitusjohtaja Sakari Suhonen.

”Efecte ITSM 7.0 on hiljattain arvioitu ITSM Review Universen tekemässä vertailussa, jossa se nousi pohjoismaisten ohjelmistotoimittajien joukosta parhaaksi sisäisesti räätälöitäväksi ITSM-ratkaisuksi ja päihitti jopa USA:n johtavien toimittajien tuotteita. Tämä vaikuttaa suoraan asiakkaidemme palveluhallinnan kustannustehokkuuteen huolimatta siitä, vastaako asiakas itse palvelunsa jatkokehityksestä vai tuottaako Efecte asiakkaalle palvelukokonaisuuden.  Vertailu osoittaa hyvin kuinka omistautuneita olemme tuottamaan arvoa asiakkaillemme,” jatkaa Sakari Suhonen.

Efecte ITSM 7.0 on Efecten tuotevalikoiman keskipiste, jota täydentävät Efecte Self-Service ja Efecte Identity -ratkaisut. Yhdessä tuotteet mahdollistavat nopeasti käyttöönotettavan ja helposti räätälöitävän hallinnan kaikille IT-pohjaisille yrityspalveluille.

Efecte ITSM 7.0 on ollut valikoitujen asiakkaiden tuotantokäytössä beta -versiona. Nyt uusi ohjelmistoversio on toimitettavissa kaikille Euroopan alueen asiakkaille. ITSM 7.0 on saatavissa niin on-premise-asennuksena kuin Efecten operoimana pilvipalveluna.

Sakari Suhonen, toimitusjohtaja, Efecte Oy, puh. 050 384 3576

Ohjelmistoyhtiö Efecte kehittää uuden sukupolven palveluhallinnan kokonaisratkaisua nimeltä Efecte Edge. Se koostuu Efecte Service Management –ohjelmistosta, johon on sulautettu käyttöoikeuksien hallinta ja helppokäyttöinen itsepalvelu. IT-palveluhallinnan lisäksi yhtiö kehittää Efecte Self-Service itsepalvelusovellusta organisaatioiden toiminnan ja palveluiden tuottamisen tehostamiseksi sekä Efecte Identity Management nimistä käyttöoikeuksien- ja identiteetinhallintaohjelmistoa. Efecte toimii Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Saksassa. Tarjoamme ohjelmistomme palveluna pilviympäristöstä. Yhtiö on perustettu 1998, pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. www.efecte.com