Efecte laajentaa pilvipohjaista IT-palveluhallinnan ratkaisuaan

Tammikuussa 2014 julkaistu ”Efecte ITSM Cloud” -niminen pilvipohjainen IT-palveluhallinnan ratkaisu laajenee käyttövaltuus- ja laitehallinnan teknologioilla. Käyttövaltuuksien hallinta parantaa merkittävästi organisaatioiden tietoturvaa, sillä tietoja pääsee käsittelemään vain oikean käyttövaltuuden omaava henkilö. Kattava laitehallinta tehostaa IT-työn tekemistä sekä kustannuksia, kun organisaation kaikki laitteet, mukaan luettuna mobiililaitteet, ovat tiedossa sekä hallinnan piirissä. Efecte ITSM Cloud toimitetaan paikallisesta pilviympäristöstä kaikissa Pohjoismaissa. Näin varmistetaan, että asiakkaan liiketoimintakriittiset tiedot pysyvät asiakkaan kotimaassa.

”Olemme integroineet tammikuussa julkaistuun Efecte ITSM Cloudiin vuonna 2013 ostamamme IdM-teknologian sekä yhteistyökumppanimme Miradoren päätelaitehallinnan teknologian, mikä tekee Efecte ITSM Cloud –tuotteesta täysin mobiiliyhteensopivan ja uniikin IT-palveluhallintaratkaisun”, kertoo Efecten toimitusjohtaja Sakari Suhonen ja jatkaa: ”Uusi pilvipohjainen IT-palveluhallinnan ratkaisumme on otettu markkinoilla erittäin hyvin vastaan. Ensimmäisen vuosineljänneksen aikana olemme saaneet useita uusia asiakkuuksia ja mielenkiinto turvallista pilvipalvelua kohtaan on korkea kotimarkkina-alueellamme Pohjoismaissa”.

Efecten pilvipohjainen IT-palveluhallinnan ratkaisu soveltuu erinomaisesti sekä yrityksille että julkisille organisaatioille. Palvelu tuotetaan asiakkaan valinnan mukaisesti joko Efecten turvallisesta pilvipalvelusta tai vaihtoehtoisesti yksityisestä pilvestä. Molemmissa tapauksissa käyttö on helppoa ja nopeaa päätelaitteesta riippumatta. Kaikki lisensointi- ja toimitusmallit ovat SaaS-pohjaisia, mikä osaltaan pienentää investointikustannuksia.

”Asiakkaamme arvostavat myös Efecte ITSM Cloudin automaatioiden kautta syntyviä kustannusetuja sekä pilvipalvelun helppoa saatavuutta ja skaalautuvuutta käyttötarpeiden muuttuessa. Asiakkaillemme ei synny ylimääräisiä kiinteitä kustannuksia, sillä hinnoittelu perustuu käyttöön ja on asiakkaillemme läpinäkyvää”, toteaa Sakari Suhonen.

Sakari Suhonen, toimitusjohtaja, Efecte Oy, puh. 050 384 3576

Ohjelmistoyhtiö Efecte kehittää uuden sukupolven palveluhallinnan kokonaisratkaisua nimeltä Efecte Edge. Se koostuu Efecte Service Management –ohjelmistosta, johon on sulautettu käyttöoikeuksien hallinta ja helppokäyttöinen itsepalvelu. IT-palveluhallinnan lisäksi yhtiö kehittää Efecte Self-Service itsepalvelusovellusta organisaatioiden toiminnan ja palveluiden tuottamisen tehostamiseksi sekä Efecte Identity Management nimistä käyttöoikeuksien- ja identiteetinhallintaohjelmistoa. Efecte toimii Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Saksassa. Tarjoamme ohjelmistomme palveluna pilviympäristöstä. Yhtiö on perustettu 1998, pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. www.efecte.com

Ensimmäisen vuosineljänneksen aikana olemme saaneet useita uusia asiakkuuksia ja mielenkiinto turvallista pilvipalvelua kohtaan on korkea kotimarkkina-alueellamme Pohjoismaissa.