KANSAINVÄLISTYMISEN ASIANTUNTIJUUTTA EFECTEN HALLITUKSEEN

Ohjelmistoyhtiö Efecten yhtiökokous on valinnut 30.4.2015 yhtiön hallituksen uusiksi jäseniksi Basware Oyj:n hallituksen puheenjohtaja Hannu Vaajoensuun ja UPM Oyj:n tietohallintojohtaja Turkka Keskisen. Yhtiön hallituksessa jatkavat Pertti Ervi, Kari J. Mäkelä sekä Juha Ollila.

”Viimeiset kaksi vuotta Efecteä on kehitetty määrätietoisesti johtavaksi pohjoismaiseksi palvelunhallinnan ohjelmistoyhtiöksi, ja olemmekin saaneet useita kymmeniä uusia asiakkuuksia Pohjoismaissa”, kertoo toimitusjohtaja Sakari Suhonen.

Vuoden 2015 alussa Efecte perusti tytäryhtiön Saksaan, mikä tukee yhtiön kansainvälistymisstrategiaa pohjoismaiden ulkopuolisilla markkina-alueilla.

”Hannu Vaajoensuun vankka kokemus ohjelmistoliiketoiminnan kansainvälistämisestä sekä Turkka Keskisen kokemus globaalisti toimivan yrityksen tietohallinnosta vahvistavat Efecten hallituksen kykyä ohjata yhtiön kansainvälisen liiketoiminnan kehittämistä uusilla markkinoilla”, Suhonen jatkaa.

Efecte jatkaa strategiansa mukaisesti yhtiön toiminnan kehittämistä ja kasvattamista kansainväliseksi ohjelmistoyritykseksi IT-palvelunhallinnan sekä identiteettien hallinnan alueella.

Lisätietoja: Sakari Suhonen, toimitusjohtaja, Efecte Oy, puh. +358 50 384 3576

Ohjelmistoyhtiö Efecte kehittää uuden sukupolven palveluhallinnan kokonaisratkaisua nimeltä Efecte Edge. Se koostuu Efecte Service Management –ohjelmistosta, johon on sulautettu käyttöoikeuksien hallinta ja helppokäyttöinen itsepalvelu. IT-palveluhallinnan lisäksi yhtiö kehittää Efecte Self-Service itsepalvelusovellusta organisaatioiden toiminnan ja palveluiden tuottamisen tehostamiseksi sekä Efecte Identity Management nimistä käyttöoikeuksien- ja identiteetinhallintaohjelmistoa. Efecte toimii Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Saksassa. Tarjoamme ohjelmistomme palveluna pilviympäristöstä. Yhtiö on perustettu 1998, pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. www.efecte.com