Palveluautomaatiot maailmalle - Efecte ja Youredi yhdistävät innovaationsa

Efecte Oy ja Youredi Oy aloittavat Euroopan laajuisen yhteistyön. Efecten tarjoama palvelunhallintaratkaisu ja Youredin pilvipohjainen integraatioteknologia takaavat asiakkaille lyömättömän nopean ja kustannustehokkaan keinon hallita IT- ja yrityspalveluita sekä varmistaa tiedonsiirto yrityksen eri järjestelmien välillä.

Asiakkaiden tiedonvälitystarpeita on kartoitettu yhteisillä liiketoimintapiloteilla ja ensimmäiset toteutukset valmistuvat syksyn aikana.

”Tiedonsiirto IT-palvelunhallintajärjestelmästä laskutusjärjestelmään tai itsepalvelupyyntöjen välittäminen oikealle ulkoistuskumppanille ovat hyviä esimerkkejä tilanteista, joissa yritykset hakevat automatisointia, kustannusten tehostusta ja yksinkertaistamista, tinkimättä kuitenkaan ylivertaisesta palvelun laadusta ja raportoitavuudesta”, kertoo Efecten myyntijohtaja Johannes Niemi.

Youredi täydentää Efecten innovatiivista ja moderneja teknologioita hyödyntävää tarjoamaa – tutkimusyhtiö Gartner on nimennyt Youredin yhdeksi neljästä “Cool vendor in Integration 2014” palveluntarjoajasta maailmassa. Globaali yhteistyö hyödyttää ja auttaa molempien asiakkaita. Monikansallisesti toimivien yritysten palvelunhallinta ei nykypäivänä ole enää täysin keskitettyä vaan siltä vaaditaan alueellista mukautumiskykyä. Efecten ja Youredin yhdessä tarjoama ratkaisukokonaisuus mahdollistaa asiakkaalle kustannustehokkaan integroitavuuden myös paikallisesti toimiviin kumppaneihin.

”Palvelupohjainen integraatio mahdollistaa yrityksille nopean ja tehokkaan tavan kytkeä järjestelmiä toisiinsa. Palvelun keskitetty hallinta ja automaatio mahdollistavat yrityskokoon katsomatta myös Efecten palvelun integroinnin osaksi yrityksen tietoteknistä kokonaisratkaisua”, Vesa Kotilainen Yourediltä kertoo.

”Voimme ylpeydellä viedä suomalaista innovaatiota maailmalle. Yhteistyön ansiosta voimme tarjota poikkeuksellisen kustannustehokkaan palvelukokonaisuuden”, Niemi iloitsee. ”Olemme innoissamme yhteistyöstä, joka on loistava esimerkki palvelupohjaisen integraation asiakastarpeesta”, Kotilainen lisää.

Johannes Niemi, SVP, Sales Nordic, Efecte Oy, puh. 040 747 9161
Vesa Kotilainen, Chief Commercial Officer, Youredi Oy, puh. 040 828 1232

Youredi on yksityinen vuonna 2010 perustettu integraatiopalveluja tuottava yhtiö, jonka toimipaikka on Helsinki. Yhtiön asiakaskunta laajenee jatkuvasti ja yhtiö on voimakkaassa kasvussa. Youredin ratkaisujen avulla yritysten tietovirrat voidaan yhdistää paikan päällä, pilvipalveluna tai liikekumppanien kesken. Asiakkaat ja kumppanit voivat käyttää Youredin palvelualustaa (iPaaS) omiin liiketoimintoihinsa sekä samalla verkostoitua keskenään ja vaihtaa tietoja turvallisesti skaalautuvan palvelun avulla. www.youredi.com

Ohjelmistoyhtiö Efecte kehittää uuden sukupolven palveluhallinnan kokonaisratkaisua nimeltä Efecte Edge. Se koostuu Efecte Service Management –ohjelmistosta, johon on sulautettu käyttöoikeuksien hallinta ja helppokäyttöinen itsepalvelu. IT-palveluhallinnan lisäksi yhtiö kehittää Efecte Self-Service itsepalvelusovellusta organisaatioiden toiminnan ja palveluiden tuottamisen tehostamiseksi sekä Efecte Identity Management nimistä käyttöoikeuksien- ja identiteetinhallintaohjelmistoa. Efecte toimii Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Saksassa. Tarjoamme ohjelmistomme palveluna pilviympäristöstä. Yhtiö on perustettu 1998, pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. www.efecte.com

Palvelupohjainen integraatio mahdollistaa yrityksille nopean ja tehokkaan tavan kytkeä järjestelmiä toisiinsa. Palvelun keskitetty hallinta ja automaatio mahdollistavat yrityskokoon katsomatta myös Efecten palvelun integroinnin osaksi yrityksen tietoteknistä kokonaisratkaisua.
Vesa Kotilainen, Chief Commercial Officer, Youredi
Tiedonsiirto IT-palvelunhallintajärjestelmästä laskutusjärjestelmään tai itsepalvelupyyntöjen välittäminen oikealle ulkoistuskumppanille ovat hyviä esimerkkejä tilanteista, joissa yritykset hakevat automatisointia, kustannusten tehostusta ja yksinkertaistamista, tinkimättä kuitenkaan ylivertaisesta palvelun laadusta ja raportoitavuudesta.
Johannes Niemi, myyntijohtaja, Efecte