Eilakaisla alansa ykkönen

Report this content

Taloustutkimus Oy:n TEP 2011-tutkimuksessa henkilöstöpalvelualan yritys Eilakaisla sai alan yrityksistä parhaan yleisarvosanan Samoin kuin tunnettuudessa Eilakaisla oli alansa ykkönen. Yrityksen tunsi 64 % vastaajista. Tutkimukseen vastanneet arvostivat Eilakaislan ammattitaidoltaan ja luotettavuudeltaan alansa kärkeen.

Taloustutkimus Oy:n valtakunnalliseen tutkimukseen vastasi yhteensä 1496 eri alojen yritysten ylintä ja keskijohtoa sekä muita päättävässä asemassa olevia. Näistä 613 henkilöä arvioi työvoiman vuokraus- ja henkilöstöpalvelutoimialan yrityksiä. Tutkimuksessa vertailtiin kymmentä alan kotimaista ja kansainvälistä yritystä keskenään.

Asiakkaat arvostavat ammattitaitoa ja luotettavuutta

TEP 2011 –tutkimuksessa tarkasteltiin alan yrityksiä yhdeksän eri yrityskuvatekijän kautta: luotettavuus/toimintavarmuus, palvelutarjonta, vuokrahenkilöstön ammattitaito/asiantuntemus, asiakaspalvelu, yhteydenpito asiakkaisiin, toimitus- ja palvelunopeus, hintataso, markkinointiviestintä ja tulevaisuudennäkymät.

Alan yrityksiä arvioidessaan tutkimukseen vastanneet arvostivat eniten vuokrahenkilöstön ammattitaitoa/asiantuntemusta ja luotettavuutta/toimintavarmuutta. Näiden osalta Eilakaisla oli ylivoimainen verrattuna muihin yrityksiin. Tutkimuksen yhteenvedossa todettiinkin, että ”Eilakaisla saa parhaat arviot kilpailijoihin verrattuna ammattitaidosta, luotettavuudesta, palvelunopeudesta, palvelutarjonnasta, tulevaisuuden näkymistä ja markkinointiviestinnästä.” Eilakaislan todettiin olevan ”yrityskuvatekijöiden yhteenlasketussa kokonaisarviossa selvä ykkönen.”

Asiantuntemusta yli 40 vuoden ajalta

Eilakaisla Oy on vuonna 1971 perustettu suomalainen henkilöstöpalvelualan perheyritys. Eilakaisla-ketjun liikevaihto vuonna 2011 oli noin 43 milj. €. Vuositasolla yritys maksaa palkkaa noin 2500 henkilölle. Vakituisia työsuhteita Eilakaislan kautta solmitaan vuosittain noin tuhat. Eilakaisla tarjoaa toimisto-, taloushallinto-, myynti-, markkinointi-, teollisuus- sekä IT-alan ammattilaisia määräaikaisiin ja vakituisiin tehtäviin. Eilakaisla on ollut mukana yli sadantuhannen suomalaisen työuralla, ja se on yksi alansa johtavia yrityksiä. Ketju toimii valtakunnallisesti ja sen toimipisteitä sijaitsee 15 eri paikkakunnalla Suomessa.

Toimitusjohtaja Tom Kaisla, puh. 030 6090 500, tom.kaisla@eilakaisla.fi

Viestintäkoordinaattori Minna Närhilä, puh. 030 6090 508, minna.narhila@eilakaisla.fi www.eilakaisla.fi, www.kaislanet.fi