EILAKAISLA PALVELEE NYT MYÖS JYVÄSKYLÄSSÄ

Report this content

Henkilöstöpalvelualan konserni, Eilakaisla, avaa uuden toimipisteen Jyväskylään maanantaina 12.12. Viralliset avajaiset järjestetään tammikuussa, mutta toiminta Jyväskylässä käynnistyy jo ennen joulua. Päämääränä on tarjota palveluja mahdollisimman monipuolisesti, joustavasti ja lähellä asiakkaita.

- Jyväskylässä on paljon IT- ja teollisuusalan yrityksiä ja toivomme pystyvämme auttamaan heitä työvoiman rekrytoinnissa. Ensimmäiset toimeksiannot tältä osaamisalueelta on jo hoidettu.  Lisäksi olemme suunnitelleet Pk-yritysten tarpeisiin palvelua, jonka avulla muun muassa vientisihteerin vuokraaminen kävisi helposti aina tarpeen tullen. Toki historiaamme vaalien panostamme myös kirjanpitäjien ja palkanlaskijoiden rekrytointiin, listaa Jyväskylän aluejohtaja Mika Lallukka. Hänellä on takanaan pitkä ura IT-alan johtotehtävissä sekä liikkeenjohdon konsulttina ja yritysvalmentajana.

Työntekijöitä niin teollisuuteen, toimistoon kuin IT-alallekin

Henkilöstövuokraukseen, rekrytointiin ja muun muassa uudelleensijoitusvalmennuskoulutuksiin erikoistunut Eilakaisla Oy perustettiin vuonna 1971. Tämän jälkeen yritys on laajentanut toimintaansa valtakunnalliseksi ja kattamaan eri toimialoja. Viimeisten vuosien aikana Eilakaisla on vahvistanut asemiaan erityisesti Helsingin ulkopuolella, toimipisteitä on avattu muun muassa Poriin, Vaasaan, Mikkeliin ja Porvooseen.
- Eilakaisla tunnetaan 40-vuotisen historiansa ajalta ennen kaikkea toimistohenkilöstön vuokraamisesta. Mutta nykyisin toimimme myös useilla muilla toimialoilla ja suorarekrytointi muodostaa henkilöstövuokrauksen ohella merkittävän osan toiminnastamme. Moni ihminen on kauttamme löytänyt itselleen vakituisen työpaikan, toteaa Lallukka.

Asiantuntemusta 40 vuoden ajalta

Alansa pioneeri, Eilakaisla Oy, on vuonna 1971 perustettu suomalainen henkilöstöpalvelualan perheyritys, jonka kautta työllistyy tällä hetkellä noin 2500 henkilöä. Vakituisia työsuhteita Eilakaislan kautta solmitaan vuosittain noin tuhat. Vuonna 2010 Eilakaisla konsernin liikevaihto kasvoi runsaaseen 32 miljoonaan euroon ja tänäkin vuonna liikevaihdon arvioidaan kasvavan noin 22  %.  Ketju toimii valtakunnallisesti ja sen toimipisteitä sijaitsee kaiken kaikkiaan 15 paikkakunnalla Suomessa.

Eilakaisla konsernin Jyväskylän toimipiste sijoittuu keskeiselle ja näkyvälle paikalle historiastaankin tunnettuun Tyynelän kulmaan, nykyiseen Torikulmaan, osoitteeseen Yliopistonkatu 32.

Eilakaisla Oy, aluejohtaja Mika Lallukka, puh. 030 60900, gsm 050 5578 110.
Eilakaisla Oy, johtaja Sami Jalonen, puh. 030 6090 660, gsm 050 361 2636.