Enersense International Oyj:n taloudellisten katsausten aikataulu ja yhtiökokous vuonna 2019

Yhtiötiedote 10.12.2018 klo 15.50

Enersense International Oyj julkaisee tilikauden 1.1.-31.12.2018 tilinpäätöstiedotteen perjantaina 15.3.2019. Vuoden 2018 puolivuotiskatsauksen (H1, tammi-kesäkuu) raportissa on sivulla 11 virheellinen tieto (28.2.2019) vuoden 2018 tilinpäätöksen julkaisuajankohdasta.

Tilinpäätös ja toimintakertomus vuodelta 2018 julkaistaan 29.3.2019 sähköisessä muodossa yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.enersense.fi/sijoittajat

Varsinainen yhtiökokous suunnitellaan pidettävän keskiviikkona 10.4.2019. Yhtiön hallitus esittää erillisen yhtiökokouskutsun myöhemmin.

Puolivuosikatsaus 1.1. – 30.6.2019 julkaistaan perjantaina 30.8.2019.

Lyhyesti Yhtiöstä
Enersense International Oyj on teollisuuden kilpailukyvyn kehittämiseen erikoistunut suomalainen yhtiö, jonka juuret ja kotipaikka ovat Satakunnassa. Enersensen tuotteet, palvelut ja toiminta ovat jaettu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Resurssit, Digitaaliset ratkaisut ja palvelut sekä Suunnittelu ja tuotanto. Vuonna 2017 yhtiön liikevaihto kasvoi noin 47 miljoonaan euroon. Enersensen palveluksessa oli vuoden 2017 aikana keskimäärin 662 henkilöä. Enersensen brändi ja henkilöstön kyky uudistaa toimintatapoja sekä hyödyntää digitaalista teknologiaa tunnetaan erityisesti teollisuuden suurissa rakennusprojekteissa Suomessa ja kansainvälisesti yli 30 maassa. Sijoittajille suunnatut verkkosivut löytyvät osoitteesta www.enersense.fi/sijoittajat