Enersense täydensi johtoryhmäänsä

Yhtiötiedote Enersense International Oyj
10.1.2019 klo 15.50

Värväämö-yrityskaupan toteuduttua Enersense International Oyj on täydentänyt johtoryhmäänsä Värväämön toimitusjohtajalla, Joonas Palosaarella.

Joonas Palosaari on nimitetty Enersense International Oyj:n johtoryhmän jäseneksi 1.1.2019 alkaen. Palosaari on ollut Värväämö Oy:n toimitusjohtajana vuoden 2015 maaliskuusta lähtien.

Enersense International Oyj tiedotti Värväämö-yritysoston toteutumisesta 30. lokakuuta 2018, jolloin Värväämö Oy:n koko osakekanta siirtyi Enersensen omistukseen.

Jussi Holopainen, Enersense International Oyj:n toimitusjohtaja:
"Enersensen ja Värväämön yhdistymisen myötä vahvistimme asemaamme rakennusalan työvoimaresursoijana Suomessa. Yhteenlaskettuna Enersense ja Värväämö työllistivät noin 1 700 henkilöä vuonna 2017. Värväämön oston myötä saimme nopeasti lisää asiakkuuksia ja markkina-alueita Suomessa. Haimme erityisesti lisää leveyttä toimintoihimme, eli kilpailukykyä. Näkemyksemme mukaan integraatio tulee tapahtua laadukkaasti kaikilla organisaatiotasoilla. Joonas Palosaaren nimitys Enersensen johtoryhmään varmistaa integraation etenemisen suunnitellusti ja tavoitteiden mukaisesti."

Sähköposti: jussi.holopainen@enersense.com

Lyhyesti Yhtiöstä

Enersense International Oyj on teollisuuden kilpailukyvyn kehittämiseen erikoistunut suomalainen yhtiö, jonka juuret ja kotipaikka ovat Satakunnassa. Enersensen tuotteet, palvelut ja toiminta ovat jaettu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Resurssit, Digitaaliset ratkaisut ja palvelut sekä Suunnittelu ja tuotanto. Vuonna 2017 yhtiön liikevaihto kasvoi noin 47 miljoonaan euroon. Enersensen palveluksessa oli vuoden 2017 aikana keskimäärin 662 henkilöä. Enersensen brändi ja henkilöstön kyky uudistaa toimintatapoja sekä hyödyntää digitaalista teknologiaa tunnetaan erityisesti teollisuuden suurissa rakennusprojekteissa Suomessa ja kansainvälisesti yli 30 maassa. Sijoittajille suunnatut verkkosivut löytyvät osoitteesta www.enersense.fi/sijoittajat