Korjaus Enersense International Oyj:n 30.8.2018 klo 10.00 julkaistuun yhtiötiedotteeseen koskien puolivuosikatsausta 1.1.–30.6.2018

YHTIÖTIEDOTE 30.8.2018 klo 12.30

Korjaus: Liikevaihto kasvoi 25,5 % vuoden 2018 ensimmäisellä vuosipuoliskolla ja käyttökate supistui 0,2 miljoonaan euroon johtuen liiketoimintaostosta ja sen haltuunottokustannuksista.

Enersense International Oyj:n puolivuosikatsausta koskevan yhtiötiedotteen ingressi sisälsi virheen. Ingressissä kerrottiin: "Liikevaihto kasvoi 25,5 % vuoden 2018 ensimmäisellä vuosipuoliskolla ja käyttökate supistui 0,2 miljoonaan euroon johtuen kertaluontoisista listautumiskuluista, liiketoimintaostosta ja sen haltuunottokustannuksista."

Käyttökatteen supistumiseen ei vaikuttanut kertaluontoiset listautumiskulut. Alla korjattu yhtiötiedotteen ingressiosio.

Sähköposti: jussi.holopainen@enersense.com

Lyhyesti Yhtiöstä

Enersense International Oyj on teollisuuden kilpailukyvyn kehittämiseen erikoistunut suomalainen listayhtiö. Enersensen tuotteet, palvelut ja toiminta ovat jaettu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Resurssit, Digitaaliset ratkaisut ja palvelut sekä Suunnittelu ja tuotanto. Vuonna 2017 yhtiön liikevaihto kasvoi noin 47 miljoonaan euroon. Enersensen palveluksessa oli vuoden 2017 aikana keskimäärin 662 henkilöä. Enersensen brändi ja henkilöstön kyky uudistaa toimintatapoja sekä hyödyntää digitaalista teknologiaa tunnetaan erityisesti teollisuuden suurissa rakennusprojekteissa Suomessa ja kansainvälisesti yli 30 maassa. Yhtiö listautui tämän vuoden huhtikuussa Nasdaq Helsinki First North -markkinapaikalle. Lisätietoja osoitteesta www.enersense.fi/sijoittajat