Enicsin Suomen Lohjan ja Vantaan yksikköä koskevat YT-neuvottelut päätökseen

LEHDISTÖTIEDOTE, 1. joulukuuta 2009, klo 14.00, Lohja, Suomi - Enics, yksi maailman johtavista teollisuus- ja lääkelaite-elektroniikkaan keskittyvistä elektroniikan sopimusvalmistajista, on saanut Suomen yksiköitään koskevat YT-neuvottelut päätökseen. Neuvottelujen tuloksena Enics irtisanoo 54 henkilöä. Tämän lisäksi lomautustarve on maksimissaan 20 henkilötyövuotta. Vähennykset ja lomautukset toteutetaan portaittain vuoden 2009 - 2010 aikana. Enics työllistää Suomessa noin 300 henkilöä. Suomen lisäksi Enicsillä on toimintaa Kiinassa, Ruotsissa, Slovakiassa, Sveitsissä ja Virossa. Enicsin kokonaishenkilöstömäärä on noin 2300 henkilöä. Enics AG Ari Räisänen Johtaja, Operaatiot Enics Finland Oy Mikko Lassas Tehtaanjohtaja Lisätietoja antavat: Mikko Lassas, Tehtaanjohtaja, Enics Finland Oy, Lohja, 040 848 5178 Minna Oksanen, Viestintäpäällikkö, Enics AG, 050 5828134