Eniro 0 100 100:n Taikahuilu-mainosfilmille Kuukauden Parhaat Sekunnit

Eniro 0 100 100:n Taikahuilu-mainosfilmi on voittanut arvostetun Kuukauden Parhaat Sekunnit -palkinnon.

Voittaneessa mainosfilmissä tuodaan humoristisen ja yllätyksellisen tilanteen kautta esille Eniro 0 100 100 -palvelua ”eniromaisena” auttajana arjen tilanteissa. Raadin perustelujen mukaan Eniron mainosfilmissä on "yksinkertainen ja napakka idea, jossa asiakkaan rahaa ei turhaan polteta. Palveluetu on kiteytetty selkeästi ilman turhaa kuorrutusta. Hauska tarina tuotteen ytimestä, innostaa kokeilemaan.” Taikahuilu-mainosfilmi on osa Eniron laajempaa mainossarjaa, jossa erilaiset henkilöhahmot joutuvat yllättäviin arjen tilanteisiin. Haasteellisissa tilanteissa henkilöt kokevat Eniro 0 100 100:n avun ”eniromaisena”. ”Tarinat viestivät kiinnostavien esimerkkien avulla laajasti Eniro 0 100 100:n tarjoamasta avusta. Lyhyisiinkin tv-spotteihin saatiin ilmeikkäitä tarinoita. Kampanjamme tavoitteena oli vuosisuunnitelmamme mukaisesti kasvattaa Eniro 0 100 100:n markkinaosuutta, ja tässä onnistuttiin", Eniron markkinointi- ja viestintäjohtaja Pirjo Kaasinen sanoo. ”Saamamme palaute on ollut positiivista. Mainokset ovat jääneet katsojien mieliin, ja asiakkaamme ovat oppineet hyödyntämään palveluitamme entistä monipuolisemmin mitä erilaisimmissa tilanteissa”, Kaasinen jatkaa. Kuukauden Parhaat Sekunnit on MTV3:n, Subin ja Markkinointiviestinnän Toimistojen liiton (MTL) yhteinen tv-mainoskilpailu, johon osallistuvat kuukausittain kaikki MTV3:lla ja Subilla ensiesitetyt mainokset. Kuukauden Parhaat Sekunnit -palkinto myönnetään mainoselokuvalle, joka on idealtaan ja tekniseltä toteutukseltaan korkealuokkainen. Erityisesti arvioidaan sitä, miten television ominaisuuksia halutun sanoman välittäjänä on osattu käyttää hyväksi sekä sitä miten televisiomainos tukee yrityksen strategiaa ja toimii brandin rakentajana. Kilpailun raati koostuu neljästä MTL:n jäsentoimistoissa työskentelevistä mainonnan ammattilaisista. Raati vaihtuu kuukausittain.