• Eniro/

Eniro auttaa löytämään paikalliset palvelut, yritykset ja reittiohjeet kesällä, lomalla ja liikenteessä

Eniro.fi-hakupalvelu internetissä tuo helposti ja maksutta saataville koko Suomen kartat ja reittipalvelun. Reittipalvelun avulla voi suunnitella matkaa jo etukäteen ja kartta reittiohjeineen on suoraan tulostettavissa mukaan matkalle. Määränpäässä tai matkan varrella sijaitseviin paikallisiin yrityksiin ja palvelutarjontaan on mahdollista tutustua etukäteen eniro.fi-hakupalvelun Keltaisilla Sivuilla. Lähipalvelut, kuten esimerkiksi majoituspaikat, ravintolat ja apteekit, voi näyttää suoraan kartalla. Tien päällä eniro.fi-palvelua (wap.eniro.fi) voi käyttää maksutta myös matkapuhelimella vapaasti kaikkien operaattoreiden liittymistä. Palvelun voi tilata käyttöön lähettämällä maksuttoman tekstiviestin ENIRO numeroon 16123. Matkapuhelimella palvelun käyttöön tarvitaan värinäytöllinen puhelin ja toimiva WAP/GPRS-yhteys. Eniro.fi –palvelusta sekä internetissä että matkapuhelimella löytää helposti myös ystävien ja tuttujen puhelinnumerot sekä niihin liittyvät osoitetiedot. Henkilöt-haun käyttö on maksutonta henkilökohtaisella käyttäjätunnuksella, jonka saa tilattua tekstiviestillä (hinta 0,25 €). Ajo-ohjeita ja henkilökohtaista reittineuvontaa vaikka kesken matkanteon on mahdollista saada puhelimitse Eniron 0 100 100 Numeropalvelusta joka päivä ympäri vuorokauden. Yhteyden määränpäässä tai matkan varrella sijaitseviin paikallisiin yrityksiin saa helposti yhdellä puhelinsoitolla. Lähipalveluiden sijainnit ja tieto paljonko esimerkiksi matkaa on jäljellä voidaan lähettää palveluviestinä suoraan matkapuhelimeen.