Eniro avasi Suomen kattavimman työpaikkahaun

Eniro on tänään avannut Suomen kattavimman työpaikkahakupalvelun osoitteessa www.eniro.fi. Palvelusta löytyy tällä hetkellä jo yli 10 000 avointa työpaikkaa. Palvelu on käyttäjälle ilmainen ja siinä on mahdollista hakea työpaikkoja sekä toimialoittain että työpaikan sijainnin perusteella. Käyttäjällä on myös mahdollisuus tallentaa hakuprofiilinsa ja tilata sähköposti-ilmoitus profiilinsa mukaisista avoimista työpaikoista.

Eniro.fi:n työpaikkahaku yhdistää aktiiviset työnhakijat ja avoimet työpaikat kooten useilta eri internet-sivustoilta kerätyt työpaikkailmoitukset samaan paikkaan. Työpaikat-osiosta löytyvät muun muassa työministeriön ja rekrytointiyritysten välityksessä olevat työpaikat sekä yli 100 yrityksen ja kunnan avoimet työpaikat. ”Eniro.fi kerää ainoana palveluna avoimet työpaikat samaan paikkaan. Haluamme näin palvella uutta työpaikkaa etsiviä käyttäjiämme mahdollisimman hyvin. Ruotsissa työpaikkahaku on ollut yksi Eniron suosituimmista palveluista”, johtaja Stefan Anderson Enirosta sanoo. Palvelusta voi hakea työpaikkoja toimialoittain. Esimerkiksi tänään Eniro.fi:n Työpaikat-osiossa on Terveydenhuolto- ja sosiaalialalla yli 1500 avointa työpaikkaa. Avoimia kesätyöpaikkoja on yli 600 kappaletta. Eniro.fi -superhakupalveluun kuuluu työpaikkahaun lisäksi henkilö-, Keltaiset Sivut-, kartta- ja internethaku. Palvelulla on kuukaudessa 900 000 eri käyttäjää.