• Eniro/

Uusi, päivitetty Hyvinkään ja Riihimäen Seudun Puhelinluettelo on selkeytynyt ulkoasultaan ja käytöltään

Eniron julkaisema Hyvinkään ja Riihimäen Seudun Puhelinluettelo 2006 on ilmestynyt ja sen jakelu alkaa tänään 10.4.2006. Uusi, päivitetty puhelinluettelo on selkeytynyt sekä ulkoasultaan että käytöltään. Hyvinkään ja Riihimäen Seudun Puhelinluettelo jaetaan suoraan alueen kotitalouksiin ja yrityksiin, sekä lanka- että matkapuhelinliittymäasiakkaille.

Uuden, päivitetyn Hyvinkään ja Riihimäen Seudun Puhelinluettelon ulkoasua ja ilmettä sekä kansissa että sisäsivuilla on selkeytetty ja tiedonhakua helpotettu muun muassa väripalkkien avulla. Uudessa luettelossa on lisäksi kaikkien alueen kuntien osalta käytössä yhtenäinen Genimapin kartasto katuhakemistoineen. Hyvinkään ja Riihimäen Seudun Puhelinuettelo jaetaan suoraan alueen kotitalouksiin ja yrityksiin, sekä lanka- että matkapuhelinliittymäasiakkaille. ”Haluamme palvella kuluttajia mahdollisimman hyvin. Siksi Puhelinluettelo jaetaan suoraan jokaiseen kotiin, myös matkapuhelinliittymäasiakkaille”, sanoo Eniron Business Manager Mika Willisi. Hyvinkään ja Riihimäen Seudun Puhelinluettelo sisältää alueen yritys- ja yksityisnumerot, kartat sekä Keltaiset Sivut® -hakemiston. Luettelon alusta löytyvät erilliset Kuntasivut, joista käyttäjä voi helposti löytää kuntien tarjoamat palvelut. Valkoisilla Sivuilla on nelivärinen yrityshakemisto, jossa esimerkiksi Verohallinto ja Kansaneläkelaitos julkaisevat täydelliset yhteystietonsa. "Valitsimme Eniro Puhelinluettelot luettelotietojemme julkaisijaksi, koska luetteloiden jakelu kattaa talousalueiden kaikki yritykset ja kotitaloudet ja hinta oli kaikkein kustannustehokkain. Suuren, monitoimipaikkaisen ja valtakunnallisen organisaation kannalta on myös olennaista, että paikallisten ja alueellisten yhteystietojemme lisäksi kaikki valtakunnalliset palvelunumeromme ovat selkeästi esillä ja luetteloteksti on virheetöntä ja ajantasaista", sanoo Verohallituksen suunnittelupäällikkö Kari Vähä-Pesola. Eniron julkaiseman Hyvinkään ja Riihimäen Seudun Puhelinluettelon 2006 painos on 57 000 kappaletta. Puhelinluettelo perustuu Hyvinkään ja Riihimäen luonnolliseen talousalueeseen, johon kuuluvat Hyvinkään ja Riihimäen Seudun lisäksi Hausjärvi, Loppi ja Mäntsälä. Hyvinkään ja Riihimäen Seudun Puhelinluettelo on osa Eniron valtakunnallista puhelinluettelosarjaa. Kaikkiaan 32 luettelon yhteinen painosmäärä on noin kolme miljoonaa kappaletta. Puhelinluettelo on kierrätyskelpoinen tuote. Vanhat luettelot voi viedä muun keräyspaperin joukkoon.