• Eniro/

Uusi, päivitetty Lahden Seudun Puhelinluettelo on selkeytynyt ulkoasultaan ja käytöltään

Eniron julkaisema Lahden Seudun Puhelinluettelo 2006 on ilmestynyt ja sen jakelu alkaa tänään 6.4.2006. Luettelo on selkeytynyt sekä ulkoasultaan että käytöltään. Toiminnallisena uudistuksena luettelossa on mukana UPCODE™ -järjestelmää hyödyntävät älyruudut.

Lahden Seudun Puhelinluettelon ulkoasua ja ilmettä sekä kansissa että sisäsivuilla on selkeytetty ja tiedonhakua helpotettu muun muassa väripalkkien avulla. Perinteisen tietosisällön lisäksi luettelossa on toiminnallisena uutuutena mukana UPCODE™ -järjestelmää hyödyntävät älyruudut. ”Pohjoismaiden mediamarkkinoiden johtavana hakuyrityksenä Eniro haluaa toimia edelläkävijänä puhelinluetteloiden sisällössä ja laadussa. Älypuhelinluettelo mahdollistaa jatkuvasti päivittyvän tuote- ja palvelutiedon tarjoamisen käyttäjille myös painetusta puhelinluettelosta. Uudessa Lahden Seudun Puhelinluettelossa muun muassa Lahden Sibeliustalo on ottanut käyttöönsä UPCODE™ -järjestelmän”, sanoo Eniron Puhelinluetteloiden liiketoiminnasta vastaava Mika Willisi. ”Sibeliustalo on aktiivisena ja ajan hengessä mukana olevana edelläkävijänä innokas kokeilemaan uusia tapoja ja mahdollisuuksia palvella asiakkaita. UPCODE™ -järjestelmää hyödyntävien älyruutujen avulla pystymme käyttämään puhelinluetteloa mm. konserttien markkinoinnissa ja tarjoamaan puhelinluettelon kautta jatkuvasti päivitettyä tietoa lippujen hinnoista ja saatavuudesta, talon tiloista ja kokous- ja ravintolapalveluista, taloesittelyistä, arkkitehtuurista ja yhteystiedoista. Odotamme erityisesti Finlandia-klubin asiakkaiden kokeilevan uutta tiedonhakutapaa paikallisesta puhelinluettelosta”, sanoo Lahden Sibeliustalon markkinointipäällikkö Marja-Leena Sovinen. Lahden Seudun Puhelinluettelo sisältää alueen yritys- ja yksityisnumerot, kartat sekä Keltaiset Sivut® -hakemiston. Luettelo sisältää myös tietoa alueen yritysten sekä kaupunkien ja kuntien palveluista. Valkoisilla Sivuilla on nelivärinen yrityshakemisto sekä erillinen valtionhallinnon osio, johon on koottu valtionhallinnon yksikköjen ja liikelaitosten yhteystietoja. Esimerkiksi Verohallinto ja Kansaneläkelaitos julkaisevat täydelliset yhteystietonsa Eniron Puhelinluettelon Valkoisilla Sivuilla. Eniron julkaiseman Lahden Seudun Puhelinluettelon 2006 painos on 116 000 kappaletta. Puhelinluettelo perustuu Lahden luonnolliseen talousalueeseen, johon kuuluvat Lahden lisäksi Artjärvi, Asikkala, Hämeenkoski, Hartola, Heinola, Hollola, Kärkölä, Kuhmoinen, Nastola, Orimattila, Padasjoki ja Sysmä. Lahden Seudun Puhelinluettelo jaetaan suoraan alueen kotitalouksiin ja yrityksiin, sekä lanka- että matkapuhelinliittymäasiakkaille. Lahden Seudun Puhelinluettelo on osa Eniron valtakunnallista puhelinluettelosarjaa. Kaikkiaan 32 luettelon yhteinen painosmäärä on noin kolme miljoonaa kappaletta. Puhelinluettelo on kierrätyskelpoinen tuote. Vanhat luettelot voi viedä muun keräyspaperin joukkoon.