• Eniro/

Uusi, päivitetty Salon Seudun Puhelinluettelo on selkeytynyt ulkoasultaan ja käytöltään

Eniron julkaisema Salon Seudun Puhelinluettelo 2007 on ilmestynyt ja sen jakelu on alkanut. Uusi, päivitetty puhelinluettelo on selkeytynyt sekä ulkoasultaan että käytöltään. Salon Seudun Puhelinluettelo jaetaan suoraan alueen kotitalouksiin ja yrityksiin, sekä lanka- että matkapuhelinliittymäasiakkaille.

Uuden, päivitetyn Salon Seudun Puhelinluettelon ulkoasua ja ilmettä sekä kansissa että sisäsivuilla on selkeytetty ja tiedonhakua helpotettu muun muassa väripalkkien avulla. Uudessa luettelossa on lisäksi kaikkien alueen kuntien osalta käytössä yhtenäinen Genimapin kartasto katuhakemistoineen. Salon Seudun Puhelinluettelon 39 800 kappaleen painos jaetaan suoraan alueen kotitalouksiin ja yrityksiin, sekä lanka- että matkapuhelinliittymäasiakkaille. Salon Seudun Puhelinluettelon jakelualueeseen kuuluvat Salon lisäksi Dragsfjärd, Halikko, Kemiö, Kiikala, Kisko, Kuusjoki, Muurla, Perniö, Pertteli, Särkisalo, Somero, Suomusjärvi ja Västanfjärd. - Haluamme palvella kuluttajia mahdollisimman hyvin. Siksi Salon Seudun Puhelinluettelo jaetaan suoraan jokaiseen kotiin, myös matkapuhelinliittymäasiakkaille, sanoo Eniron Puhelinluetteloiden liiketoiminnasta vastaava Mika Willisi. Salon Seudun Puhelinluettelo sisältää alueen yritys- ja yksityisnumerot, kartat sekä Keltaiset Sivut® -hakemiston. Luettelon alusta löytyvät erilliset Kuntasivut, joista käyttäjä voi helposti löytää kuntien tarjoamat palvelut. Valkoisilla Sivuilla on nelivärinen yrityshakemisto, jossa esimerkiksi Verohallinto ja Kansaneläkelaitos julkaisevat täydelliset yhteystietonsa. - Valitsimme Eniron Puhelinluettelot luettelotietojemme julkaisijaksi, koska luetteloiden jakelu kattaa talousalueiden kaikki yritykset ja kotitaloudet ja hinta oli kaikkein kustannustehokkain. Suuren, monitoimipaikkaisen ja valtakunnallisen organisaation kannalta on myös olennaista, että paikallisten ja alueellisten yhteystietojemme lisäksi kaikki valtakunnalliset palvelunumeromme ovat selkeästi esillä ja luetteloteksti on virheetöntä ja ajantasaista, sanoo Verohallituksen suunnittelupäällikkö Kari Vähä-Pesola. Salon Seudun Puhelinluettelo on osa Eniron valtakunnallista puhelinluettelosarjaa. Kaikkiaan 32 luettelon yhteinen painosmäärä on noin kolme miljoonaa kappaletta. Puhelinluettelo on kierrätyskelpoinen tuote. Vanhat luettelot voi viedä muun keräyspaperin joukkoon.