MUUTOKSIA ENSTON JOHDOSSA

MUUTOKSIA ENSTON JOHDOSSA Ensto Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty Ensto Verkonrakennus liiketoiminta-alueen johtaja Seppo Martikainen 4.6.2001 alkaen. Enston toimitusjohtajan tehtävän lisäksi hän vastaa edelleen myös Verkonrakennus liiketoiminta-alueesta, jossa hänen varamiehenään toimii Ensto Sekko Oy:n toimitusjohtaja Markku Kokkonen. Enston nykyinen toimitusjohtaja Petteri Walldén siirtyy Onninen Oy:n toimitusjohtajaksi 1.11.2001 alkaen, mihin asti hän on Ensto Oy:n hallituksen ja toimitusjohtajan käytettävissä senior advisorina. Ensto Oy hallituksen puheenjohtaja Timo Miettinen ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2001/06/04/20010604BIT00090/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/06/04/20010604BIT00090/bit0001.pdf

Yrityksestä

Ensto on pääasiassa sähkötarvikkeiden valmistukseen erikoistunut konserni, jolla on toimintaa kahdessatoista eri maassa. Liikevaihto on 192 miljoonaa euroa, josta Suomen ulkopuolella syntyy yli 56%. Henkilöstön määrä on 1 800.