Antalis aloittaa Epsonin suurkuvatulostimien jälleenmyynnin

Suurkuvatulostimet ja materiaalit jatkossa saman katon alta

Antalis Oy on lisännyt valikoimiinsa vesipohjaiset Epsonin Stylus Pro –suurkuvatulostimet. Niiden lisäksi Antaliksen kautta voi tilata myös Epsonin lisälaitteita, sovelluksia ja tarvikkeita. Yhteistyö aloitettiin 1.10.2013.

Antaliksen LFP-liiketoimintapäällikkö Mika Pöllänen kertoo: ”Vaikka tämä uusi aluevaltaus voi tuntua yllättävältä, se on kuitenkin looginen jatko nykyiselle toiminnallemme. Suurkuvatulostusmateriaalit ovat meillä kasvava liiketoiminta-alue, joten suurkuvatulostimet tukevat tätä toimintaa loistavasti. Kokonaisvaltainen tietämys laitteista ja niihin soveltuvista materiaaleista tulee olemaan palvelu, jota uskomme asiakkaidemmekin arvostavan.”

Kenneth Hilapieli Epsonilta kertoo: ”Yhteistyö Antaliksen kanssa parantaa Epsonin suurkuvatulostin-asiakkaiden palvelua entisestään, sillä Antalis on yksi markkinoiden suurimmista suurkuvatulostusmateriaalien toimittajista. Valikoimaan lisätään nyt Stylus Pro ja SureColor T –tuoteperheiden tulostimet ja musteet. Asiakkaamme saavat näin entistä parempaa palvelua laajan tarvike- ja tuotevalikoiman ja entistä paremman tuotetuntemuksen muodossa.”

Stylus Pro –tuotesarjan suurkuvatulostimet edustavat graafisen ja valokuvatulostuksen eliittiä. Ne käyttävät 9- ja 11-värisiä Epson UltraChrome –pigmenttimusteita, joilla saavutetaan jopa 98% Pantone-väriavaruudesta. Stylus Pro –tulostimia on saatavilla eri kokoluokissa 24 tuumasta 64 tuumaan.

Vastikään markkinoille tuodun SureColor T –tuotesarjan suurkuvatulostimet on suunniteltu CAD-, GIS- ja POS-tulostukseen. Pigmenttimusteiden ansiosta tulosteet kestävät myös lyhytaikaista ulkokäyttöä ja nopea tulostus takaa soveltuvuuden erilaisiin tuotantoympäristöihin, esimerkiksi myymäläjulisteiden tulostukseen.

Antalis Oy:

Antalis Oy kuuluu Antalis-ryhmään, joka on Euroopan johtava paperitukkuketju sekä merkittävä pakkaustarvikkeiden ja suurkuvatulostusmateriaalien jakelija. Antalis toimii 44 eri maassa 6000 työntekijän voimin. Suomessa Antalis Oy:n toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa sekä lisäksi myyntiedustaja Oulussa. Yrityksen palveluksessa on 74 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2012 oli 43,6 milj. euroa. Laajaan ja korkeatasoiseen tuotevalikoimaan kuuluvat päällystetyt ja päällystämättömät painopaperit, design- ja erikoispaperit, kartongit, tulostuspaperit, kirjekuoret, suurkuvatulostusmateriaalit sekä pakkaus-, hygienia- ja kattaustuotteet. Lokakuusta 2013 alkaen valikoimaan lisättiin Epsonin suurkokotulostimet sekä niihin liittyvät ohjelmat ja päivittäistarvikkeet.