Epson laajentaa yritystulostinvalikoimaansa

WorkForce AL-MX300 antaa yrityksille entistä enemmän vaihtoehtoja

Säästä aikaa ja rahaa Epsonin nopeiden monitoimisten mustavalkolasertulostimien avulla. WorkForce AL-MX300 -sarja tarjoaa yrityksille enemmän vaihtoehtoja ja joustavuutta ja soveltuu toimistoille, jotka tarvitsevat suurille määrille tarkoitettuja mustavalkotulostus-, skannaus-, kopiointi- ja faksitoimintoja. Nämä yritystulostimet yhdistävät pienet kustannukset ja erinomaisen luotettavuuden helppoihin asiakirjanhallintatoimintoihin.

WorkForce AL-MX300 -sarjan (AL-MX300DN, AL-MX300DNF, AL-MX300DTN, AL-MX300DTNF) kokonaiskustannukset ovat pienet tehokkaan rakenteen, kaksipuolisen tulostuksen ja väriainekasettien jopa 10 000 sivun riittoisuuden ansiosta(1). Tulostuskapasiteetti on peräti 100 000 sivua(2) kuukaudessa.

Skannaustoiminnot ja Document Capture Pro -yhteensopivuus(3)  helpottavat asiakirjanhallintaa ja varmistavat, että tärkeät asiakirjat päätyvät sinne, missä niitä tarvitaan.

WorkForce AL-MX300DN, AL-MX300DNF, AL-MX300DTN ja AL-MX300DTNF ovat saatavilla toukokuusta 2014 alkaen.

Tärkeimmät ominaisuudet:

Tulostuskapasiteetti 100 000 sivua(2)
Document Capture Pro -yhteensopivuus(3)
Tulostusnopeus 35 sivua minuutissa
Säästää rahaa ja paperia automaattisella kaksipuolistulostuksella
Ei odottelua – ensimmäinen sivu tulostuu vain 5,5 sekunnissa(4)
Faksitoiminto, jossa faksaus FTP:lle (vain AL-MX300DNF ja AL-MX300DTNF)
Epson iPrint – Tulosta asiakirjat ja valokuvat nopeasti ja vaivattomasti älypuhelimista ja tablet-tietokoneista
Vakiopaperikapasiteetti (300 sivua AL-MX300DN, AL-MX300DNF ja 550 sivua AL-MX300DTN ja AL-MX300DTNF)
LDAP-tuki nopeaan integrointiin IT-ympäristöissä
skannaus FTP-tiedostoon
1 Gt:n muisti vakiona

1) Likimääräinen sivukapasiteetti perustuu ISO/IEC 19752/19798 -standardiin. Lisätietoja on osoitteessa http://www.epson.eu/pageyield
2) Enimmäistulostusmäärä kuukaudessa perustuu laitteen suorituskykyyn, ISO-standardin mukaiseen tulostusnopeuteen ja paperinkäsittelyominaisuuksiin.
3) Edellyttää ohjelmiston lataamista Epson-sivustosta
4) ESAT/FSOT-keskiarvo toimistoluokan testissä määritettynä ISO/IEC 24734 -standardin mukaisesti (oletuksena yksi- ja kaksipuolistulostus). Lisätietoja on osoitteessa www.epson.eu/testing
5) Epson iPrint -toimintoa käyttävien tulostimien täytyy sijaita samassa aliverkossa kuin käytettävä älypuhelin ja tablet-tietokone. Lisätietoja sekä luettelo tuetuista kielistä ja laitteistaon osoitteessa  www.epson.fi/connect

Eeva Saari