Nopeampi skannaus ja parannettu ohjelmiston toimivuus tehostaa ja nopeuttaa asiakirjan talteenottoa sekä digitalisointia

- Helppo integrointi mihin tahansa asiakirjahallintajärjestelmään
- Push Scan –ominaisus  lisää prosessin tehokkuutta

Maaliskuu 2014 - Epson on tuonut markkinoille kolme uutta yrityskäyttöön tarkoitettua A4-arkkisyöttöskanneria; WorkForce DS-860, WorkForce DS-860N ja WorkForce DS-560.

Nämä uudet skannerit voidaan integroida mihin tahansa asiakirjahallintajärjestelmään.  Laitteiden mukana toimitetaan Epsonin Document Capture Pro –ohjelmisto. Ohjelmisto tarjoaa uutta toiminnallisuutta, kuten automaattinen suoristus, tekstin tarkennus, JPEG- pakkaus ja haettavien PDF-tiedostojen luonti. Tekstintunnistus (OCR) mahdollistaa ennalta määriteltyjen asiakirjan alueiden, kuten laskunumeron tai viivakoodin, automaattisen tunnistamisen ja tehostaa edelleen asiakirjan tunnistamista, erottelua ja käsittelyä.

WorkForce DS-860 ja DS-860N

WorkForce DS-860 ja verkotettava malli DS-860N yltävät molemmat 65 sivun minuuttinopeuteen skannauksessa tai 130 kuvan minuuttinopeuteen silloin, kun skannataan kaksipuoleisesti, jopa 300 dpi:n tarkkuudella. Molemmat laitteet tarjoavat myös Smart Feed-tekniikkaa havaitsemaan ja ilmoittamaan käyttäjälle, jos laitteeseen on syötetty useampi paperi kerrallaan.  Molemmat skannerit soveltuvat ympäristöön, jossa vaaditaan nopeaa suurten paperimäärien skannauskykyä.

DS-860N on varustettu verkkoliitäntäyksiköllä, joka mahdollistaa Push Scan -toiminnon. Näin ennalta määriteltyjen tehtävien asettaminen on mahdollista ja varmistutaan siitä, että kaikki näihin ennalta määriteltyihin asetuksiin kytkeytyvät työt, kuten laskut, sopimukset ja kyselyt, tallennetaan oikealla tavalla ja voidaan käsitellä automaattisesti.   Myös yksinkertaiset "skannaa kohteeseen" -toiminnot, kuten "skannaa sähköpostiin" tai "skannaa SharePointiin", voidaan helposti asettaa voimaan ennakkoasetuksella.

WorkForce DS-560

Epson WorkForce DS-560 toimii langattomasti WiFi-yhteydellä.  Tuote on ideaalinen  työryhmille  ja asiakaspalvelupisteisiin, joissa skannausta tapahtuu pienempinä määrinä, mutta jossa kuitenkin on tarvetta helpolle kansion integroinnille asiakirjahallintajärjestelmään.  Tuote sisältää uuden mobiilisovelluksen, jonka avulla käyttäjät voivat skannata documentit suoraan mobiililaitteisiin, sekä muita hyödyllisiä toimintoja, kuten automaattisen havaitsemisen silloin, kun arkkeja syötetään laitteeseen enemmän kuin yksi kerrallaan.

Andy Bray Epson Europesta sanoi:  "Nämä uudet skannerit tuovat mukanaan lisää nopeutta, luotettavuutta ja toiminnallisuuta jo valmiiksi vaikuttavaan yrityskäyttöön tarkoitettujen skannereiden valikoimaan.  Laitteet ovat pieniä ja mahtuvat tilan puolesta haasteellisiin ympäristöihin, samalla kun niiden paketoidut ohjelmistot ja käytettävissä olevat liitännät tarkoittavat saumatonta integrointia mihin tahansa asiakirjahallintajärjestelmään.  Intuitiiviset aikaa säästävät ominaisuudet tukevat yrityksiä, jotka kaipaavat enemmän tehokkuutta asiakirjan talteenotto- ja hallintaprosesseihin, koska ne yksinkertaistavat loppukäyttäjän kokemuksia ja vähentävät asiakirjan tallennukseen ja varastoimiseen liittyviä virheitä."

WorkForce DS-860 ja DS-860N ovat saatavilla Maaliskuusta 2014 lähtien. WorkForce DS-560 on myös saatavilla Maaliskuusta 2014 lähtien.

Pääominaisuudet:

•    Nopea väriskannaus; 65 kuvaa / 130 kuvaa minuutissa 300 dpi:n tarkkuudella.
•    arkinsyöttö (80 arkkia)
•    JPEG-pakkaus
•    Epson Smart Feed -tekniikka ja ultraäänianturilla toimiva kaksoissyötön havaitsija
•    Kompakti koko
•    Epson Document Capture Pro -ohjelmisto takaa paremman yhteensopivuuden asiakirjahallintajärjestelmien kanssa
•    Verkkoliitäntä
•    Jopa 30 mukautettua Push Scan -skannaustyötä (yhdessä Document Capture Pro -ohjelmiston kanssa) verkkoliitännän kautta
•    Päivittäinen työmäärä 7000 sivua
•    Epson Scan -ohjelmisto edistynyttä kuvantamistekniikkaa varten: haettava PDF; edistynyt värin häivytys, automaattinen suoristus, automaattinen sivun koon havaitsija, moniasiakirjan koon havaitsija, suojattu PDF; tekstin tarkennus, automaattinen aluesegmentaatio; tulostinreikien poisto; tyhjien sivujen ylittäminen ja monet muut toiminnot
•    Yhteensopiva WIA-, TWAIN- ja ISIS-ohjaimien kanssa
•    Energy Star -hyväksyntä

WorkForce DS-560

•    Nopea väriskannaus; 26 kuvaa / 52 kuvaa minuutissa 300 dpi:n tarkkuudella.
•    Arkinsyöttö (50 arkkia)
•    JPEG-pakkaus
•    Kompakti koko
•    Epson Document Capture ja Document Capture Pro -ohjelmisto helpottavat  integraatiota asiakirjanhallintajärjestelmiin