Palauta vanhat valokuvat ja muistot entiseen loistoonsa

Korjaa vahingoittunut filmi automaattisesti ja skannaa kuvat suoraan pilvitallennuspalveluihin.

Epson julkaisee uuden valokuvaskannerin, jonka avulla käyttäjät voivat skannata ja ladata valokuvia suoraan sosiaaliseen mediaan, valokuvien jakosivustoihin ja muihin pilvitallennuspalveluihin. Pölyn ja naarmut vahingoittuneesta filmistä poistavalla Digital ICE®-tekniikalla varustettu Perfection V550 Photo on ihanteellinen valokuvaskanneri valokuvaharrastajille, jotka haluavat kohentaa valokuvakokoelmaansa.

Epson Easy Photo Scan -ohjelmiston avulla käyttäjät voivat jakaa valokuvia helpommin ystävien ja perheen kanssa lataamalla skannatut kuvat suoraan valittuihin sosiaalisen median sivustoihin ja valokuvien jakosivustoihin, kuten Facebookiin tai Picasaan. Digital ICE -tekniikka puolestaan poistaa pölyn, virheet, naarmut ja sormenjäljet skannatusta filmistä automaattisesti ilman aikaa vievää manuaalista retusointia.

Tämä 6 400 dpi:n tarkkuudella, 3,4 Dmax:n optisella tiheydellä sekä sisäänrakennetulla filmiyksiköllä varustettu valokuvaskanneri voi helposti skannata monenlaisia materiaaleja tavallisista valokuvista, sanomalehdistä ja A2-kokoisista julisteista filmileikkeisiin, diakuviin ja keskikokoisiin filmeihin nopeasti ja laadukkaasti.

Epson Europen tuotepäällikkö Lee Withers kertoo: "Tämä laadukas valokuvaskanneri on täynnä tekniikkaa ja ohjelmistoja alkuperäisten valokuvien korjaamiseen ja entisöimiseen, joten se on ihanteellinen kenelle tahansa, joka haluaa palauttaa vanhat muistonsa eloon. Epsonin ReadyScan LED -tekniikan ansiosta skanneri on toimintavalmis muutamassa sekunnissa virran kytkemisestä, joten laitteen lämpenemistä ei tarvitse odotella."

Perfection V550 Photo on saatavana syyskuusta 2013 alkaen hintaan 209 €.

Ominaisuudet
Epsonin MatrixCCD-tekniikka ja 6 400 dpi:n optinen tarkkuus tallentavat kaikki yksityiskohdat
Skannaa ilman viivytyksiä nopealla, energiatehokkaalla Epson ReadyScan -LED-tekniikalla
Sisäisen filmiyksikön avulla voit skannata 35 mm:n positiivi- ja negatiivifilmejä sekä keskikokoisia filmejä