Säästä rahaa ja aikaa Epsonin uudella lämpökuittitulostimella

Täydellinen yhdistelmä edullisuutta, luotettavuutta ja nopeutta

Euroopan johtavan POS-valmistajan uusi, heti käyttövalmis TM-T20II on yksi markkinoiden edullisimmista kuittitulostimista*1. Se tulostaa nopeasti 80 mm:n kuittipaperille ja on täydellinen ratkaisu yrityksille, jotka haluavat luotettavaa vastinetta rahalle. Malli tulee saataville tammikuussa 2014.

TM-T20II-tulostimen paperinsäästötoiminto kaventaa reunuksia ja säästää jopa 12 mm paperia joka tulostuskerralla. Mekanismi on suunniteltu kestämään 15 miljoonaa riviä, ja käyttöikänsä aikana se säästää kokonaisia paperirullia. TM-T20II-mallin suunnittelussa on kiinnitetty huomiota vaivattomaan huoltoon. Se valmistetaan Epsonin tunnettujen laatu- ja luotettavuusstandardien mukaisesti, ja sille myönnetään kahden vuoden takuu. Tulostimen ENERGY STAR  hyväksytty energiatehokkuus pienentää sähkölaskua ja vähentää samalla myös ympäristökuormitusta.

Epson Europen tuotepäällikkö Laura Hennigfeld sanoo: "TM-T20II on täydellinen ratkaisu yrityksille, jotka haluavat helposti asennettavan, nopean ja edullisen POS-tulostimen. Laitteen suuri tulostusnopeus – 200 mm sekunnissa – auttaa selviytymään pitkistä jonoista, ja paperinsäästötoiminto minimoi paperijätteen määrän säästäen aikaa ja rahaa. Käyttäjät voivat myös tarjota parempaa asiakaspalvelua, sillä he voivat keskittyä asiakkaisiin paperirullien vaihtamisen sijaan."

TM-T20II tarjoaa tehokkaan ratkaisun esimerkiksi myymälöiden, hotellien ja ravintoloiden käyttöön. Kaikkia nykyisiä käyttöjärjestelmiä tukeva TM-T20II on helppo integroida muihin järjestelmiin. Mukana toimitettavan seinäripustuskiinnikkeen avulla sen voi myös joustavasti asentaa vaaka- tai pystysuoraan. Laitteeseen voi valita sarja- tai Ethernet-liitännän, ja se sisältää vakiovarusteena USB-liitännän.

TM-T20II on saatavana tammikuusta 2014 alkaen.

*1 Lähde: Interconnection Consulting, 2013

Epson Europen tuotepäällikkö Laura Hennigfeld