Uusi valikoima huippuluokan mustesuihkutulostimia monipuoliseen kotitulostukseen

Pienikokoiset Wi-Fi-laitteet tuottavat upeita valokuvia ja selkeää tekstiä

Epsonin pienikokoisten kotikäyttöön suunniteltujen mustesuihkutulostinten valikoima on uudistunut malleilla Expression Premium XP-510, XP-610, XP-615, XP-710 ja XP-810. Uudet ominaisuudet tekevät kotitulostuksesta aiempaa joustavampaa ja helpompaa, joten valikoiman tulostimet sopivat erinomaisesti kiireisille käyttäjille, jotka haluavat tulostaa kotonaan laadukkaita valokuvia ja korkeatasoisia tekstidokumentteja.

Expression Premium –laitteilla voit tulostaa monipuolisesti, sillä niiden takaosassa on erikoismateriaalin syöttö*1,  jonka avulla voi tulostaa korteille ja paksuille valokuvapapereille. Kahden edestä täytettävän paperilokeron*2  ansiosta vaihtaminen valokuvakokoisten ja A4-kokoisten tulosteiden välillä on vaivatonta. Käyttäjät voivat myös tulostaa suoraan sopiville CD/DVD-levyille*2. Lisäksi näissä tulostimissa on automaattinen kaksipuolinen tulostus. XP-810-tulostimessa on lisäksi kaksipuolinen automaattinen paperinsyöttölaite kaksipuolista skannausta, kopiointia ja faksausta varten.

Kaikkien Expression Premium -sarjan tulostinten mukana toimitetaan Epson Connect*3 , jonka avulla käyttäjät voivat tulostaa asiakirjoja ja valokuvia nopeasti ja helposti Wi-Fi®-yhteyden kautta älypuhelimista ja tablet-tietokoneista. Lisäksi nämä monitoimitulostimet tukevat Wi-Fi DirectTM -toimintoa, jonka avulla käyttäjät voivat tulostaa langattomista laitteista muodostamatta yhteyttä langattomaan reitittimeen.

Käyttäjät voivat myös tulostaa mistä tahansa päin maailmaa lähettämällä asiakirjoja ja valokuvia sähköpostitse suoraan tulostimeen, kun taas Scan-to-Cloud mahdollistaa asiakirjojen skannaamisen ja tallennuksen suoraan pilvipalveluihin.

Expression Premium -tuotteet sisältävät myös uuden Epson Creative Print app -sovelluksen, jonka avulla voi luoda omia postikortteja, mukauttaa kirjepapereita, tulostaa valokuvia Facebookista jne.*3 Sarjan tulostimet ovat myös yhteensopivia Google Cloud Print -palvelun kanssa.

Sarjan tulostimet käyttävät Epsonin Claria Premium -mustetta, jossa yhdistyy musta pigmenttimuste ja väripohjaiset syaani, magenta, keltainen ja musta väri. Kestävien tekstiasiakirjojen lisäksi käyttäjät voivat tuottaa myös upeita kiiltäviä valokuvia, joissa on terävät yksityiskohdat, syvät mustan sävyt ja vivahteikkaat värit.

Omaan tulostimeen sopivat mustepatruunat on helppo tunnistaa jääkarhupakkauksesta. Kaikki patruunat ovat saatavilla vakio- ja XL-kokoisina ja niiden riittoisuus on merkitty selkeästi jokaisen pakkauksen etupuolelle. Näin tulostustarpeita vastaavan mustepatruunakoon valinta on helppoa.

Tämän valikoiman malleissa on myös motorisoitu ohjauspaneeli ja tulostelokero*1, joka avautuu automaattisesti ennen tulostusta, joten tulosteet eivät voi vahingossa pudota vaikkapa lattialle. Malleissa on myös 8,8 cm:n kosketusnäyttö*1. Käyttäjäystävällisen vuorovaikutteisen valikon avulla voit tulostaa ilman tietokonetta muistikorteilta ja PictBridge-yhteensopivista laitteista.

Epson Europen tuotepäällikkö Katharina Zimmermann sanoo: ”Olemme suunnitelleet Expression Premium -valikoiman vastaamaan kaikkia asiakkaidemme tarpeita ja laajentaneet valikoimaa alempaan hintaluokkaan. Tulostimet ovat paitsi erittäin helppokäyttöisiä, myös pienikokoisia, joten niissä on kaikki ne ominaisuudet, mitä kotikäyttäjä tarvitsee.”

Expression Premium XP-810, XP-710, XP-615, XP-610 ja XP-510 lokakuusta 2013 alkaen hintaan 229 €, 179 €, 149 €, 149 € ja 129 €.

-loppu-

*1 Vain malleissa XP-710 ja XP-810

*2 Ei saatavissa XP-510-mallille

*3 Epson iPrint ja Epson Creative Print edellyttävät langatonta yhteyttä. Epson Email print, Epson Remote Print Driver ja Epson Scan-to-Cloud edellyttävät Internet-yhteyttä. Lisätietoja sekä luettelo tuetuista kielistä ja laitteista on osoitteessa www.epsonconnect.eu