Epsonin älytulostimilla kuitit suoraan pilvestä

Uudet älykkäät tulostimet tukevat jälleenmyyjien menestystä pilvipohjaisten IT-järjestelmien hyödyntämisessä ja niiden tuomien etujen tehostamisessa.

IDC Retail Insights -kyselyn mukaan 54 % EMEA-alueen jälleenmyyjistä suunnittelee sijoittavansa pilvipohjaisiin IT-ominaisuuksiin vuoden 2012 aikana. Epson on kehittänyt jälleenmyyjille tulostusratkaisun, joka toimii pilvipohjaisessa järjestelmässä ja samalla edistää siitä saatuja hyötyjä. Tuloksena on pienemmät kustannukset ja virtaviivaisempi asiakasvuorovaikutus ja -kokemus.

Nämä uudet ja älykkäät tulostimet Epson TM-T88V-i ja TM-T70-i on kehitetty Epsonin uutta ePOS-tulostusteknologiaa käyttäen. Käyttäjät voivat tulostaa kuitteja, lippuja ja kuponkeja myyntipisteellä, toimistotiloissa tai keittiöympäristöissä suoraan tablet- tai muista mobiililaitteista. Tämä on mahdollista mitä tahansa HTML5-muotoa tukevaa verkkoselainta käyttämällä, ilman tietokonetta, palvelimia tai ohjaimia.

Laite soveltuu käytettäväksi esimerkiksi ravintola-alan yrityksissä, joissa käytetään tablet-laitteita tilausten vastaanottamiseen, sillä nämä ratkaisut tehostavat asiakaspalvelua ja tarkkuutta. Ne ovat myös erinomainen apu mobiililaitteita käyttävissä jälleenmyyntiliikkeissä kassajonojen nopeuttamiseksi. Niistä hyötyvät myös yritykset, jotka harkitsevat IT-myyntipisteiden vaihtamista avoimeen arkkitehtuuriin prosessien virtaviivaistamiseksi ja IT-hallinnan helpottamiseksi.

Epson TM-T88V-i ja TM-T70-i vaativat vain verkkoyhteyden toimiakseen, ja niitä voi käyttää iOS-, Android- ja Windows-laitteissa sekä useimmissa muissa alustoissa. Helppokäyttöiset etätoiminnot ja Epsonin TMNet Web -konfiguraatiotyökalu tekevät nykyisiin IT-järjestelmiin liittämisen yksinkertaiseksi. Tulostimet toimivat usean eri laitteen ja sovelluksen kanssa samanaikaisesti ilman, että asetuksia tarvitsee muuttaa.

Tuomalla markkinoille pilviystävällisiä kuittitulostimia Epson voi auttaa jälleenmyyjiä kutistamaan sijoitustensa alkukustannuksia, koska tietokoneita, palvelimia tai ohjaimia ei tarvita. Ilman tietokoneita ja palvelimia tapahtuva tulostaminen vähentää virrankulutusta reippaasti, pienentää kuluja ja edistää yrityksen ympäristötehokkuutta.

Lisäksi ePOS-tulostusteknologialla TM-T88V-i ja TM-T70-i pystyvät ohjaamaan myös kassakoneita ja muita Epson TM -tulostimia, mikä parantaa yhteistyötä eri oheislaitteiden välillä. Tästä esimerkkinä on hotellipalveluista tai ravintolasta keittiöön tai hotellin lähtökassaan lähetetyt asiakastilaukset.

"Nämä uudet älykkäät järjestelmät tarjoavat monia säästöjä ja yhtenäistäviä IT-etuja jälleenmyyntiyrityksille. Tunnistamme alalla esiintyvän kasvavan kysynnän tulostusratkaisuille, jotka toimivat asiakkaiden pilvipohjaisissa IT-rakenteissa. Uudet tulostimemme yltävät tätäkin pidemmälle ja parantavat pilvijärjestelmien tuomia etuja entisestään", Epson Europen tuotepäällikkö Chiyo Kubota kertoo.

TM-T88V-i ja TM-T70-i ovat saatavilla heti.

Tärkeimmät ominaisuudet:

Ominaisuudet TM-T88V-i TM-T70-i
Tulosta kuitit suoraan tablet-koneista ja muista mobiililaitteista, joista löytyvät yleiset verkkoselaimet
Ohjaimia ei tarvita
Yhteensopiva verkkosovelluksien XML-komentojen kanssa
Kommunikoi suoraan HTML5-selaimista
Vaihda sovellusten välillä vaihtamatta tulostusasetuksia
Tunnistaa kaikki tärkeimmät XML-komentoina lähetetyt ESC/POS-toiminnot
Kykenee ohjaamaan kassakonetta ja muita Epson TM -tulostimia
Helppo ja kustannustehokas ottaa käyttöön ja ylläpitää
Paperinsäästöominaisuus -
Harmaasävytulostamisen nopeus jopa 300 mm/s -