Epsonin skannerit parantavat asiakirjojen työnkulkua

12 uuden skannerin valikoima, jossa mukana kuusi A3-mallia, on suunniteltu mahdollistamaan asiakirjojen saumaton integrointi asiakirjojen hallinta- ja pilvitallennusjärjestelmiin.

Epson julkaisee uusimman A3- ja A4-asiakirjaskannerien valikoimansa, joka tarjoaa yrityksille heidän tarpeisiinsa parhaiten sopivia teknisiä ominaisuuksia ja toimintoja. Kaikki 12 mallia on suunniteltu parantamaan tehokkuutta ja integroitumaan saumattomasti asiakirjojen hallinta- ja pilvitallennusjärjestelmiin.

Erittäin suorituskykyisiä skannereita vaativille yrityksille

Nämä helposti monimutkaisiin IT-järjestelmiin integroituvat tehokkaat laitteet selviytyvät suurista työmääristä. A3-kokoinen WorkForce DS-70000 skannaa jopa 70 sivua tai 140 kuvaa minuutissa, kun taas A4-kokoinen WorkForce DS-7500 skannaa jopa 40 sivua tai 80 kuvaa minuutissa. Suurten erien nopeuttamiseksi molemmissa on yksivaiheinen kaksipuolinen skannaus, laitteistotason JPEG-pakkaus ja tukosten havaitsemistoiminto sekä automaattinen paperinsyöttölaite, jonka kapasiteetti on 200 A3-sivua (WorkForce DS-70000) tai 100 A4-sivua (WorkForce DS-7500 -sarja). Useat käyttäjät voivat jakaa skannerin valinnaisen verkkoliitäntäpaneelin avulla. Saatavana on myös verkkotuen sisältävät mallit WorkForce DS-70000N ja DS-7500N.

Tehokkaita malleja kaikenkokoisille yrityksille

A3-kokoinen WorkForce DS-60000 tehostaa työskentelyä jopa 40 sivun tai 80 kuvan skannauksella minuutissa ja 200 sivun automaattisella A3-paperinsyöttölaitteella. A4-kokoinen WorkForce DS-6500 skannaa jopa 25 sivua tai 50 kuvaa minuutissa. Lisäksi laitteessa on 100 sivun automaattinen A4-paperinsyöttölaite ja tuki skannaukselle suoraan pilvipalveluihin. Molemmissa skannereissa on yksivaiheinen kaksipuolinen skannaus ja tukosten tunnistustoiminto, joten monisivuisten asiakirjojen skannaus sujuu vaivattomasti. Valinnaisen verkkoliitäntäpaneelin avulla skannerin jakaminen on helppoa. Saatavana on myös verkkotuen sisältävät mallit WorkForce DS-60000N ja DS-6500N.

Joustavia malleja paksujen asiakirjojen ja painavien esineiden skannaukseen

A3-kokoinen WorkForce DS-50000 ja A4-kokoinen WorkForce DS-5500 soveltuvat mainiosti sidottujen materiaalien ja paksujen asiakirjojen skannaukseen. WorkForce DS-50000 on suunniteltu tukemaan raskaita tai herkästi särkyviä materiaaleja, ja se tukee TWAIN-, ISIS- ja WIA -ohjaimia. Näitä malleja voi käyttää valinnaisen verkkoliitäntäpaneelin kanssa, jolloin laitteiden jakaminen useiden käyttäjien kesken on helppoa. Tarjolla on myös verkkotoimintoja tukevat mallit WorkForce DS-50000N ja DS-5500N.

Epson Document Capture -ohjelmistoratkaisut tukevat kaikkia näitä malleja. Niiden avulla työnkulkua voi nopeuttaa, jolloin käyttäjät voivat taltioida, muuntaa ja jakaa skannattujen asiakirjojen sisältöä lähes missä tahansa asiakirjojen hallintajärjestelmässä. Epson tarjoaa räätälöityjä työasema- ja palvelinratkaisuja eri kokoisille ja erilaisia IT-järjestelmiä tukeville yrityksille.

Document Capture Pron kanssa käytettynä valinnainen verkkoliitäntäpaneeli tukee Push Scan -ominaisuuksia ja  muokattavia skannauskomentoja, kuten skannausta suoraan sähköpostiin, Microsoft SharePoint -järjestelmään tai pilveen.

"Nämä skannerit on varustettu Epsonin kehittyneellä teknologialla, jotta niillä voidaan suorittaa monimutkaisia tehtäviä helposti ilman erityiskoulutusta. Tämä auttaa organisaatioita nopeuttamaan työnkulkuja ja parantamaan tehokkuutta", Epson Europen tuotepäällikkö Alexiane Richard sanoo.

Epson ReadyScan LED -tekniikka ei edellytä lämpenemisaikaa, ei sisällä elohopeaa ja kuluttaa vain vähän energiaa. Yhdessä skannerien ENERGY STAR -hyväksytyn matalan virrankulutuksen kanssa tämä pienentää sähkölaskua ja laitteiden ympäristövaikutuksia.

WorkForce DS-70000-, DS-60000- ja DS-50000 -sarjojen skannerit ovat myynnissä heti hintaan 3699 €, 2899 €, ja 1499 € (tavallisten ei-verkkomallien hinnat sisältäen alv 23%).

WorkForce DS-7500-, DS-6500- ja DS-5500 -sarjojen skannerit ovat myynnissä heti hintaan 1299 €, 899 €, ja 499 € (tavallisten ei-verkkomallien hinnat sisältäen alv 23%).

Uusi A3-asiakirjaskannerien valikoima:

Tärkeimmät ominaisuudet WF DS-50000 WF DS-50000N WF DS-60000 WF DS-60000N WF DS-70000 WF DS-70000N
Sisäinen 200 sivun automaattinen paperinsyöttölaite - -
Yksivaiheinen kaksipuolisskannaus - -
Tukostunnistin - -
HW JPEG -pakkaus
Verkkoliitäntäpaneeli Valinnainen Valinnainen Valinnainen
Kehittynyt Push Scan
-toiminto paneelista
Päiväkapasiteetti - - 5,000 5,000 8,000 8,000
Edistyksellinen asiakirjojen integrointi: skannaus sähköpostiin, FTP:lle, pilvipalveluihin, Google Docsiin, WWW-kansioon, tulostukseen ja Microsoft SharePoint -järjestelmään
Ohjelmistopaketti: