• Epson/

Epson® tuo markkinoille langattoman monitoimitulostimen, joka mahdollistaa nopean kaksipuolistulostuksen

Wi-Fi-yhteydellä varustettu Epson Stylus SX525WD tuo vaivattoman tulostuksen, skannauksen ja kopioinnin moderniin kotiin.

Epson tuo markkinoille tyylikkään, kotikäyttöön tarkoitetun monitoimitulostimen, jossa käytetään uusinta, huippunopeaa Wi-Fi-yhteyttä. Epson Stylus SX525WD mahdollistaa nopean, automaattisen kaksipuolistulostuksen sekä skannauksen ja kopioinnin. Laitteessa on suuri LCD-näyttö, jonka ansiosta valokuvia on kätevä katsella ja tulostaa suoraan muistikorteilta.

Tulostimen paperilokeron voi täyttää näppärästi edestä päin. Toimitukseen sisältyvän ohjelmiston avulla käyttäjät voivat helposti poistaa punasilmäisyyden valokuvista sekä säätää kuvien väriä ja kontrastia. ABBYY FineReader™ OCR -ohjelmisto puolestaan helpottaa skannatun tekstin editointia.

SX525WD:ssa käytetään Epsonin DURABrite Ultra -mustetta, jonka ansiosta asiakirjat tulostuvat tarkkoina ja valokuvat korkeatasoisina. Muste kestää vettä ja korostuskyniä eikä haalistu. Käyttäjät voivat valita eri kokoisista mustepatruunoista tulostustarpeidensa mukaan sopivimman. Eriilisten väripatruunoiden ansiosta tulostuskustannukset pysyvät alhaisempina, sillä vain loppuun käytetty väripatruuna tarvitsee vaihtaa. Laitteelle on myönnetty ENERGY STAR® -hyväksyntä energiatehokkuuden ansiosta. Se lisää säästöjä entisestään.

Epsonin langattomien kotitulostimien tuotepäällikkö Julian Maddock kommentoi: ”Tyylikkään muotoilunsa vuoksi SX525WD sopii jokaiseen kotiin ja sisustukseen. Se tulostaa selkeitä asiakirjoja ja laadukkaita valokuvia. Lisäksi siinä on paljon hyödyllisiä ominaisuuksia, esimerkiksi kaksipuolistulostus, edestä täytettävä paperilokero ja helppokäyttöinen LCD-näyttö.”

Keskeiset ominaisuudet:
– nopea tulostus, skannaus ja kopiointi
– asiakirjojen tulostusnopeus jopa 36 sivua minuutissa
– uusi, huippunopea Wi-Fi-yhteys
– nopea, automaattinen kaksipuolistulostus säästää paperia ja rahaa
– mustepatruunan voi valita tulostustarpeiden mukaan
– valokuvia voi tarkastella ja tulostaa helposti suuren LCD-näytön avulla
– kätevästi edestä täytettävä paperilokero
– tuottaa selkeät asiakirjat ja ammattilaistasoiset valokuvat
– DURABrite™ Ultra -musteella tulostettu pinta hylkii vettä ja korostuskyniä eikä haalistu
– käytännöllinen, tyylikäs muotoilu
– valokuvien katselu ja tulostus suoraan muistikortilta ilman tietokonetta
– helppoa valokuvien käsittelyä: punasilmäisyyden poisto sekä värien ja kontrastin säätö toimitukseen sisältyvän ohjelmiston avulla
– skannattua tekstiä on helppo editoida ABBYY FineReader OCR -ohjelmiston avulla
– ENERGY STAR® -hyväksytty; hyvä energiatehokkuus pienentää käyttökustannuksia ja ympäristövaikutuksia.

- tekniset lisätiedot: Epson / Panu Raninen, puh. (09) 8520 2238, panu.raninen(ät)epson.eu

- testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot: Epson / Johanna Sormunen, puh. (09) 8520 2230, johanna.sormunen(ät)epson.eu