Epson Aculaser M1200 on nopea ja edullinen lasertulostin

Epsonin uusi Aculaser M1200 on pienikokoinen ja kätevä mustavalkolaser henkilökohtaiseen käyttöön.

Tämä uusi yrityskäyttäjille suunnattu tulostin pystyy tulostamaan mustavalkoisia A4-sivuja nopeudella 20 sivua minuutissa. Se saavuttaa jopa 600 dpi:n resoluution, joten tulosteet ovat korkeatasoisia. Pienikokoinen tulostin on myös helppo sijoittaa työpöydälle. M1200 on varustettu sekä USB- ja rinnakkaisliitäntämahdollisuudella, joten se on helposti yhdistettävissä tietokoneeseen. Se on myös yhteensopiva yleisimpien käyttöjärjestelmien kanssa, mukaan lukien Windows ja Mac, ja lisäksi valmiiksi asennetut musteet helpottavat ja nopeuttavat laitteen käytöönottoa. M1200:n tulostuskapasiteetti on 15 000 sivua kuukaudessa, ja sen huoltoväli on yksi markkinoiden parhaita henkilökohtaisten tulostimien luokassa. Tulostin on varustettu myös 150 arkin monitoimipaperialustalla, joten paperikoon ja –tyypin vaihtaminen on helppoa ja nopeaa. Benjamin Guisembert, Product Manager, Epson Europe, kertoo: ”Epsonin Aculaser M1200 on erinomainen tuote pien- ja kotitoimistojen tulostustöihin. Sillä on erittäin edullinen hankintahinta, ja lisäksi se on käyttökustannuksiltaan edullinen. Valikoima erikokoisia väripatruunoita tekee sitä erinomaisen ratkaisun kenelle tahansa käyttäjälle.” Epson Aculaser M1200: • A4-koon mustavalkolasertulostin: tulostusnopeus jopa 20 sivua minuutissa ja resoluutio jopa 600 dpi:tä • Riittoisan värikasetin tulostuskyky jopa 3200 sivua ja tavallisen värikasetin tulostuskyky 1800 sivua. • Suositushinta 109€ (sisältäen alv:n) • Saatavilla marraskuussa

Avainsanat: