Epson SureColor menestyi Drupassa

Epsonin suurkokotulostimet myyntimenestys messuilla

Epson on julkistanut tämän vuoden Drupassa saavutetut tulokset. Liidien lukumäärä oli tänä vuonna kaksinkertainen vuoden 2008 Drupaan verrattuna. Eniten huomiota messuilla sai SureColor SC-S30600, signage-tuotantoon suunnattu suurkokotulostin, joka julkaistiin maaliskuun puolivälissä. Lyhyestä markkinoilla olo -ajastaan huolimatta SC-S30600 on jo vuoden 2012 ensimmäisen neljänneksen toiseksi parhaiten myyvä signage-tulostin.

Viisi muuta Drupassa julkaistua SureColor-mallia olivat myös suosittuja, Epson vastaanotti tilauksia lähes 2000 tulostimesta messujen aikana. Lisäksi uudesta valkoista mustetta käyttävästä SurePress L-4033W:stä tehtiin huomattava määrä etukäteistilauksia, joiden johdosta tuotantomääriä on nostettu kysynnän tyydyttämiseksi.

Duncan Ferguson, Director, Professional Graphic, Epson Europe sanoo: "Kiinnostuksen ja tilausten määrästä päätellen Epsonin strategia kehittää laadukkaita, luotettavia ja edullisia tuotteita on saanut asiakkaidemme täyden tuen."

- testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot: Epson / Johanna Sormunen, puh. (09) 8520 2232, johanna.sormunen(ät)epson.eu