Epsonille 7 iF Design Award –palkintoa laadukkaasta muotoilusta

International Forum Design on myöntänyt vuodesta 1953 alkaen iF Design Award –palkintoja laadukkaalle teollisuusmuotoilulle. Riippumaton järjestö arvioi tuotteita useilla arvosteluperusteilla, joihin kuuluvat muun muassa muotoilun laadukkuus, innovatiivisuus, ympäristönäkökohdat ja toimivuus. Seuraavat Epsonin tuotteet palkittiin:

Epson Stylus Photo PX700W kopioi, skannaa ja tulostaa kuvaamotasoisia valokuvia jopa A4-koossa. Puhdaslinjainen, kiiltävän musta laite on langattomuuden ansiosta helppo sijoittaa kotona minne vain.

Epson Stylus Photo PX800FW on monitoimilaite joka skannaa, kopioi, tulostaa ja faksaa. Sen huolella harkitut ääriviivat piilottavat automaattisen paperinsyöttölaitteen ja lisäksi sisäänrakennettu kaksoispaperialusta mahdollistaa muotoilun jonka ansiosta PX800FW on esteettinen ja tyylikäs laite, joka on helppo sovittaa sisustukseen.

Epson Stylus Office SX600FW on nopea monitoimilaite kotikäyttöön. Laitteella voi tulostaa ja skannata langattomasti, ja toisaalta 6,3 cm:n LCD-näytön avulla kopiointi, faksaus ja valokuvien tulostaminen onnistuvat myös ilman tietokonetta.

Epson Stylus Office B40W on pienikokoinen ja nopea mustesuihkutulostin. Nopea väritulostus ja tyylikäs muotoilu tekevät siitä erinomaisen laitteen henkilökohtaiseksi tulostimeksi toimistoon. Jopa 38 sivua minuutissa tulostava, vähäisen virrankulutuksen laite ei tarvitse lämpenemisaikaa tulostuksen aloittamiseen, mikä tekee siitä erinomaisen vaihtoehdon lasertulostimelle.

Epson EMP-400 on ihanteellinen projektori yrityskäyttöön etenkin pienissä neuvotteluhuoneissa, sillä se pystyy heijastamaan tarkan 60” kuvan vain 65 cm:n etäsyydellä kankaasta. Lyhyen etäisyyden ansiosta valkokankaalle ei heijastu häiritseviä varjoja jotka syntyvät esitelmän pitäjän osuessa projektorin ja kankaan väliin.

Epson Stylus Pro GS6000 on laadukas 64 tuuman suurkokotulostin joka pystyy tulostamaan useille eri medioille, niin päällystetyille kuin päällystämättömillekin, minkä ansiosta se on erinomainen laite useisiin yritysten eri tarpeisiin. Lisäksi laitteen käyttämä Epson Ultrachrome™ GS Eco Solvent väri, toisin kuin monet muut vastaavat värit, ei sisällä ympäristölle ja ihmisille haitallisia haihtuvia orgaanisia yhdisteitä.

Epson TM-S1000 on luotettava ja erittäin tarkka skanneri, jota shekkejä vastaanottavat yritykset käyttävät tallettaakseen maksut suoraan tililleen.

Lisätietoja:
Epson palvelupuhelin 0201 552 091 ja www.epson.fi

- tekniset lisätiedot: Epson / Jarmo Niskanen, puh. (09) 8520 2232, jniskanen(ät)epson.fi
- testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot: Epson / Kenneth Hilapieli, puh. (09) 8520 2235, khilapieli(ät)epson.fi