Epsonille kaksi TIPA-palkintoa

Epsonin innovatiiviset ja korkealaatuiset kuvankäsittelytuotteet on palkittu jo kahdeksana peräkkäisenä vuonna

16. huhtikuuta 2012 – Epson®, maailman johtava kuvankäsittelytuotteiden valmistaja, on palkittu kahdella merkittävällä valokuvaus- ja kuvantamisteknologian palkinnolla vuoden 2012 Technical Image Press Association (TIPA) -palkintotilaisuudessa. TIPA palkitsi seuraavat Epson-tuotteet: EH-TW9000W sai "Best Photo Projector" -tunnustuksen ja Epson Stylus Photo 1500W palkittiin nimityksellä "Best Expert Photo Printer".

Epson Europen viestintäjohtaja Mary McNulty kertoo: "Meille on kunnia saada tänä vuonna kaksi TIPA-palkintoa. Epson etsii koko ajan uusia ratkaisuja ja tapoja kehittää tuotevalikoimaansa – tämä tunnustus osoittaa, että kuljemme oikeaan suuntaan ja se myös vahvistaa vakaumustamme tarjota asiakkaillemme ensiluokkaisia digitaalisen kuvankäsittelyn tuotteita."

TIPA on 21-vuotisen historiansa aikana noussut maailman suurimpien ja vaikutusvaltaisimpien valokuvaukseen ja kuvankäsittelyyn keskittyneiden aikakauslehtiliittojen joukkoon. Siihen kuuluu jäsenlehtiä yhdeksästä Euroopan maasta sekä Australiasta, Kanadasta, Kiinasta, Yhdysvalloista ja Etelä-Afrikasta. TIPAn nimeämät toimittajat valitsevat vuosittain äänestämällä parhaat edellisen vuoden aikana markkinoille tulleet tuotteet. He seuraavat alan uusinta kehitystä ja perehtyvät tuotteen pohjalla olevaan innovaatioon, teknologian edistyksellisyyteen, muotoiluun, helppokäyttöisyyteen ja hintaan.

-loppu-

Tuotetiedot

Epson Stylus Photo 1500W on langaton A3+-koon tulostin, joka tarjoaa edistyksellisiä mutta helppokäyttöisiä ominaisuuksia laadukkaiden, kiiltäväpintaisten valokuvien valmistamiseen. Integroidun Wi-Fi-yhteyden ansiosta työt voi lähettää 1500W-tulostimelle mistä tahansa sijainnista. Epsonin iPrint-sovelluksen avulla tulostus käy helposti ja nopeasti myös kannettavalta tietokoneelta, pöytäkoneelta ja uusimmilta mobiililaitteilta, kuten iPhonelta tai iPadilta.

Epson EH-TW9000W on helppokäyttöinen 3D-täysteräväpiirtoprojektori, joka mahdollistaa langattoman täysteräväpiirtosisällön esityksen. Projektori tarjoaa kaikille elokuvaharrastajille, pelaajille ja urheilufaneille mahdollisuuden nauttia 3D-kokemuksesta mukavasti kotona - ja sama pätee myös korkeatasoisiin 2D-kuviin. EH-TW9000W on Epson-projektorien huippumalli, joka tarjoaa ainutlaatuisen kolmiulotteisen kokemuksen, yhtä korkean 2400 lumenin valkoisen ja värillisen valon tehon, korkean 200000:1 kontrastisuhteen ja paljon kehittyneitä ominaisuuksia. EH-TW9000W on myös markkinoiden ensimmäinen 3D-täysteräväpiirtoprojektori, joka mahdollistaa Full HD -sisällön langattoman vastaanoton. Näin vältytään kotia rumentavilta johdoilta.

- testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot: Epson / Johanna Sormunen, puh. (09) 8520 2232, johanna.sormunen(ät)epson.eu

Lainaukset

Epson Europen viestintäjohtaja Mary McNulty