Epsonilta tyylikäs monitoimilaite pientoimistoon tai kotiin

Epsonin uusi Stylus Office BX600FW on tyylikäs ja tehokas monitoimilaite pieneen toimistoon tai kotikäyttöön; se tulostaa, skannaa, kopioi sekä faksaa. Laite voidaan liittää verkkoon joko langattomasti tai Ethernet-liitännällä, mikä mahdollistaa sen jakamisen useamman käyttäjän kesken.

Tehokas BX600FW tulostaa jopa 38 sivua minuutissa sekä mustavalkoisia että värillisiä sivuja. Erillisten mustepatruunoiden ansiosta tulostuskustannukset per sivu ovat verrattavissa lasertulostimien kustannuksiin, ja kuitenkin laitteen sähkönkulutus on Epsonin Micro Piezo™ -teknologian ansiosta vain murto-osa lasertulostimien sähkönkulutuksesta.

5760 dpi:n tulostusresoluutio ja Epsonin DURABrite™ Ultra –muste mahdollistavat laadukkaat ja kirkkaat väritulosteet sekä tarkat mustavalkotulosteet. Tulosteet ovat kestäviä, tahraantumattomia ja kestävät korostuskynällä tehdyt merkinnät sekä kuivuvat nopeasti.

Tämä Epson Stylus Office –sarjan uusin tulokas on erinomainen laite pienyritykseen jaettavaksi useamman käyttäjän kesken, ja lisäksi toimiva ratkaisu myös kotikäyttöön. Langattomuuden ohella myös laitteen tyylikäs muotoilu helpottaa sen sovittamista sisustukseen. Lisäksi muistikorttipaikat, PictBridge-yhteensopivuus ja 6,3cm:n LCD-näyttö mahdollistavat laitteen käytön myös ilman tietokonetta.

Suositushinta:
Epson Stylus Photo BX600FW 229 €

Lisätietoja:
Epson palvelupuhelin 0201 552 091 ja www.epson.fi

- tekniset lisätiedot: Epson / Jarmo Niskanen, puh. (09) 8520 2232, jniskanen(ät)epson.fi
- testit, tuotekuvat ja muut yhteydenotot: Epson / Kenneth Hilapieli, puh. (09) 8520 2235, khilapieli(ät)epson.fi