EPSONIN MUSTESUIHKUTULOSTIMET FESPA DIGITAL 2010 -MESSUILLA

LUOVUUTTA JA INSPIRAATIOITA 22-26.6.2010 Messe Munich, halli B2, osasto 360

Epsonin teema FESPAssa Münchenissa on ”Inspired creativity”. Epson esittelee messuilla Micro Piezo™ -teknologian kykyä tuottaa innovatiivista grafiikkaa niin opasteisiin ja kyltteihin kuin koristetaiteen ja sisutussuunnittelunkin tarpeisiin. Osastolla esitellään myös tulostamista monenlaisille paperi-, muovi- ja kangasmateriaaleille. Palkituilla Epson Stylus Pro 9700 ja 7700 -mustesuihkutulostimilla demonstroidaan tulostimien soveltuvuutta POS-sovelluksiin, kuten julisteiden, taustavalaistujen paneelien ja kankaisten bannerien tulostukseen. Lisäksi esitellään CAD / GIS-sovelluksia. Osastolla on esittelyssä myös 64-tuumainen Epson Stylus Pro GS6000, jonka tulosteet soveltuvat useisiin eri käyttötarkoituksiin sekä sisä- että ulkotiloissa. Ympäristön huomioiminen on myös vahva teema FESPAssa. BioMedia™ on uusi kompostoituva ja kierrätettävä tulostusmateriaali, josta tulostetaan GS6000:lla julisteita ja kylttejä. BioMedia on täydellinen sarja substraatteja joista on nopeasti tulossa ensisijainen valinta yrityksille, jotka haluavat huomioida ympäristönäkökohdat kyltti- ja opastetuotannossaan. BioMedian ovat jo valinneet Virgin Atlantic, BAA ja World Duty Free. GS6000 käyttää Epsonin Ultrachrome®GS-mustetta, joka on käyttäjille turvallista ja jonka tulostusjälki on erittäin korkeatasoista. Mustesarjassa on kahdeksan erillistä väriä, mukaan lukien oranssi ja vihreä, taloudellisissa 950 ml:n patruunoissa. Musteella saavutetaan erittäin laaja värintoisto ja se on käytössä lähes hajutonta, joten tilat joissa tulostinta käytetään eivät tarvitse erityistä ilmanvaihtoa tai ilman puhdistusjärjestelmää. Muste myös kuivuu erittäin nopeasti, joten kuivausjärjestelmät ovat tarpeettomia. Ultrachrome®GS-muste ei sisällä haitallisia nikkeliyhdisteitä, joten se on turvallista niin ihmisille kuin ympäristöllekin. Musteella tuotetut materiaalit ovat kestäviä ja korkeatasoisia, joten ne sopivat myös erittäin vaativiin käyttökohteisiin kuten lentokentille ja messuille. Useat Epsonin ohjelmisto- ja mediayhteistyökumppanit esittelevät osastolla innovatiivisia tulostussovelluksia käyttäen monenlaisia materiaaleja kuten tapettia, kangasta, kanvasta ja maatuvia materiaaleja. Claes Jeppsson, Senior Business Manager, LFP and LFP Solutions, Epson Europe, kertoo: ”Yritykset ovat yhä ympäristötietoisempia ja pyrkivät jatkuvasti laajentamaan digitaalisen mustesuihkutulostuksen rajoja yhä luovempiin sovelluksiin. Epson vastaa yritysten tarpeisiin laajalla valikoimalla monipuolisia mustesuihkutulostimia, jotka pystyvät tuottamaan laadukasta materiaalia eri alojen sovelluksiin.” Tervetuloa Epsonin osastolle 360 tutustumaan teknologiaan ja tulostimiin tarkemmin. FESPA Digital 2010: Munich Messe 22-26.6. Osasto 360, halli B2. Kuvat: lataa kuvia Epson Stylus Pro 7700:sta ja GS60000:sta osoitteesta: http://www.grafixwire.info/plogger/?level=album&id=36. Klikkaa oikealla painikkeella ladataksesi kuvat.

Avainsanat: