• Epson/

Epsonin uudet edulliset skannerit muuntavat valokuvat, diat ja asiakirjat korkealaatuisiksi digitaaliksi tallenteiksi

Epson Perfection V33 sopii päivittäiseen asiakirjojen ja valokuvien skannaukseen, Perfection V330 sopii asiantuntevaan valokuva-, filmi- ja diaskannaukseen

Epsonin uusimmat A4-koon valokuvaskannerit Perfection V33 ja V330 skannaavat nopeasti ja laadukkaasti, mutta kuluttavat vain vähän energiaa. V33 sopii erinomaisesti jokapäiväiseen perusskannaukseen, kun taas V330 mahdollistaa valokuvien, filmien ja diojen helpon arkistoinnin sisäänrakennetun filmi- ja diayksikkönsä avulla. Kummankin skannerin 4 800 dpi:n optinen resoluutio yhdessä CCD (charge coupled device) -teknologian kanssa takaa, että kuvien värit, varjot ja yksityiskohdat tallentuvat tarkasti.

Mukana toimitettavan Easy Photo Fix –ohjelmiston avulla vaurioituneiden ja vanhojen kuvien korjaaminen tapahtuu helposti. Ohjelmisto palauttaa haalistuneet värit, poistaa pölyjäljet ja korjaa taustavalon.

V330 on lisäksi varustettu ohjelmistolla, jonka avulla on mahdollista skannata A4-kokoa suurempia asiakirjoja aina A2-kokoon saakka. Toiminto on hyödyllinen etenkin niille, jotka eivät skannaa suurikokoisia asiakirjoja säännöllisesti, jolloin suuren skannerin hankkiminen ei ole järkevää taloudelliselta eikä tilankäytön kannalta. Lisäksi kummankin skannerin kansi on saranoitu niin, että kolmiulotteisten esineiden, esimerkiksi paksujen kirjojen, skannaaminen on helppoa.

John Pardoe, Produt Manager Photo Scanners, Epson, kertoo: ”Epsonin Ready Scan LED –teknologian ansiosta käyttäjät voivat aloittaa skannaamisen lähes välittömästi käynnistyksen jälkeen ilman että heidän tarvitsee odottaa laitteen lämpenemistä. Muita aikaa ja vaivaa säästäviä toimintoja ovat yhden näppäimen painalluksen takana oleva skannaus sähköpostiin sekä mahdollisuus skannata monisivuisiksi hakutoimintoisiksi pdf-tiedostoiksi.”

Epson Perfection V33 ja V330 ominaisuudet

• Vähäinen virrankulutus Epsoni ReadyScan LED- teknologian ansiosta
  • Ohjelmistopaketti sisältäen mm. tekstintunnistusominaisuuden hakutoimintoisten pdf-tiedostojen luomista varten
  • Skannaa kirjoja ja kolmiulotteisia esineitä kannen kätevän saranoinnin ansiosta